Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1904 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

38129 berichten
Je ging vast naar (de) Kloten :wink:
viewtopic.php?t=41066#start
Nee, andersom, vanaf Kloten gefietst. Het blauwe bord geeft een andere plaats aan. Op de terugreis ging ik per trein tot de luchthaven, waar het station pal onder de terminal ligt.
Er zijn voldoende aanwijzingen te zien. Zeker op dat lila bord.
Heel goed! Grappig dat er Koblenz op het blauwe bord staat.... veel te ver weg.
Wel leuk om dwars door Zürich te fietsen. Niet eens kaart of navigatie gebruikt.
De volgende is voor jou.
Hoezo? Koblenz ligt veel te ver van Zürich?
Met 2,5 uur fietsen ben je er. https://www.google.nl/maps/dir/Z%C3%BCr ... FQAw%3D%3D
Was als grapje bedoeld :wink:
Volgende
kerkje.jpg
Niet Zwitserland, maar het doet me aan Pajottenland denken....
Is dit niet de St. Annakerk bij Dilbeek? Vandaag geen tijd voor, m'n vrouw is jarig.
🥳 Gefeliciteerd Martin, nee niet in Zwitserland, ook niet in België maar gewoon in Nederland
Als het Nederland is dan vermoed ik dat het in zuid Limburg is. kerktoren lijkt me dan aanknopingspunt maar nog niet gevonden.
Jouw vermoeden is juist
Kerktoren van Jabeek?
Nee, Jabeek is het niet
Als ik die foto heb uitvergroot, zie ik dat de kerktoren vanboven uit baksteen en vanonder uit mergel bestaat. En vrij hoog boven het kerkdak. Heb zowat alle Limburgse kerken doorgenomen maar niets gevonden.
Ik zoom wat meer in op het kerkje, misschien helpt dat?
kerkje2.jpg
Op Wikipedia de lijst van Limburgse kerken afgezocht: De St. Barbarakerk van Scheulder. Gezien de ongewone ligging van het kerkschip (NNO-ZZW) heb ik naar het noordwesten uitgelijnd en kwam dus hier:
https://www.google.nl/maps/@50.8354376, ... FQAw%3D%3D
Helemaal goed Martin, op de terugweg van Zwitserland hebben we een stuk per trein afgelegd tot Trier en per fiets door Luxemburg en de Ardennen, op weg naar Maastricht kwamen we dit kerkje tegen. Volgende is weer voor jou.
Hier is de volgende:
DSC09434.jpg
Rapperswil, ik was daar op 18 september, jij denk ik een paar dagen eerder?
IMG2_2102.jpg
Hoe bestaat het :shock: , ik was in Rapperswil op 9 september. Alte Stadtmitte op een heuvel met een kasteel en een kerk naast elkaar. Je ziet dezelfde Rapperswil op de achtergrond van mijn raad plaatje van 20 september. Ik ben al op 12 september om middernacht thuis gekomen. Zie mijn ervaringen met Swiss bij Fiets en vliegtuig.
De volgende is voor jou.