De werkelijkheid is anders dan je beleving: in deze rubriek heb ik in totaal 12 “NO van het land” plaatjes gepost en 13 van erbuiten met plaatsen als bijvoorbeeld Rotterdam, Delft, Haastrecht, Köln, Mori, Rheine, Fano, Rechtenfleth, Zons, etc.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De werkelijkheid is anders dan je beleving: in deze rubriek heb ik in totaal 12 “NO van het land” plaatjes gepost en 13 van erbuiten met plaatsen als bijvoorbeeld Rotterdam, Delft, Haastrecht, Köln, Mori, Rheine, Fano, Rechtenfleth, Zons, etc.
Ja inderdaad, kom eens uit die regiobubbels.
Of je splitst je af: 'RaadPlaatje in het Gouvernement Limburg'....Het wordt tijd dat DaVinci en ik foto's gaan maken in het zuiden van plaatsen die alleen insiders kennen en zo de rest van de zomer aan de beurt blijven.![]()
En vergeet Jakarta niet!
Ik weet inmiddels precies hoe het daar uitziet. Dankzij Raad Plaatje!
Oh nee!
Dat klopt JanH. Ben je daar zelf al 's langsgekomen?JanH schreef: ↑ma 10 mei, 2021 21:54Bij Rolde, onder de N33.
https://www.google.nl/maps/@52.9722113, ... 8192?hl=nl
Shit, net de N33 niet lang genoeg gevolgd. Ik begon vanaf Nijlande maar na een paar honderd meter dacht ik: nu komt-ie niet meer. Daarna nog vruchteloos andere kruisingen met snel- en autowegen bekeken. Enfin, toch leuk om weer eens het gevoel te hebben dat ik hem had kunnen hebben.