Ik heb geen Facebook of Insta (ja, die mensen bestaan ookDe tovenaar schreef: ↑za 23 jan, 2021 10:56Echt niet? De eend is niet snel te googelen want te vers, maar via de sociale media snel te vinden.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik heb geen Facebook of Insta (ja, die mensen bestaan ookDe tovenaar schreef: ↑za 23 jan, 2021 10:56Echt niet? De eend is niet snel te googelen want te vers, maar via de sociale media snel te vinden.
Ik zie een gracht met woonarken. Amsterdam? Ik dacht bijvoorbeeld aan de Kostverlorenkade waar m'n school stond, maar dit is een vaarroute dus geen arken. De grond voor de muur met de graffiti-eend ziet er smerig uit, iets van een kraakpand of zo.De tovenaar schreef: ↑za 23 jan, 2021 10:56Echt niet? De eend is niet snel te googelen want te vers, maar via de sociale media snel te vinden.
Geen gracht maar rivier, niet in Amsterdam.Martin E. van Doornik schreef: ↑za 23 jan, 2021 11:13Ik zie een gracht met woonarken. Amsterdam? Ik dacht bijvoorbeeld aan de Kostverlorenkade waar m'n school stond, maar dit is een vaarroute dus geen arken.
In België? We zien hier het typische ontwerp zoals dat in België gangbaar is voor koppelnetverbindingen: dubbelvlagmasten met een bliksembok op het topstuk. In de buurt van Steendorp, Temse?Leon schreef: ↑za 23 jan, 2021 11:32Ja,toen zat deze eend nog niet in de kooi. 13hoog had hem toen nog niet geschailderd. (https://www.facebook.com/13Hoog)
Volgende. Waar bevindt zich deze spanningsdip?
![]()
Loopt er, niet zichtbaar op de foto, misschien een strook sleuf of vallei door het landschap, waar die draden oversteken?