..dje!Michael W schreef:Stadje of stad ?
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
BTW, het beeld is van een door mij bewonderd kunstenares. Het is ook geen gepoetst brons zoals ik foutief beweerde hierboven. De vogels zijn verguld hetgeen tot diefstal leidde nog niet heel lang geleden.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:..dje!Michael W schreef:Stadje of stad ?
Zonder je slapeloze nachten te willen bezorgen, maar het is idd fout.Michael W schreef:Ik gok op Oudewater, maar dat zal wel fout zijn
Ja, dat vond ik nou net de grap, maar misschien ben ik de enige die daar humor in ziet.Rachel schreef:Carl, dat is de allereerste versie van plaatstaal die idd aan de Lange Delft in Middelburg heeft gestaan, getiteld 'Tanja'.Carl Buijs schreef:http://tinyurl.com/5jzv2n
Even naar beneden scrollen en daar zit ze!
Het verbaast mij nietsRachel schreef:Zonder je slapeloze nachten te willen bezorgen, maar het is idd fout.![]()
Absoluut zit er humor in 'Tanja van plaatstaal en Rebecca van brons'.Carl Buijs schreef:Ja, dat vond ik nou net de grap, maar misschien ben ik de enige die daar humor in ziet.Overigens zit Tanja er veel kuiser bij dan Rebecca...
Ja, vind je ze niet wulps, die bloemetjes?Rachel schreef: Ik weet niet wat jouw definitie is van kuisheid maar de enige twee verschillen die ik zie zijn de bloemetjes op de slippers van Rebecca en haar push-up bra.
[sorry-modus aan]Met kleine oogjes gisteravond deze regels niet meer gezien.[sorry-modus uit]Michael W schreef:Weesp schijnt ook een stadje te zijn; ook nooit bezocht.
Heeft wel een gelijksoortige opklapbrug op oude ansichtkaarten.
Weesp is een sfeervol stadje. Wanneer je na het afzakken van het meanderende riviertje de Vecht er binnenrijdt, is dat een aangename sensatie. Behalve op avonden als eergisteren.Nieuwe duif in de maak
WEESP - Marte Röling gaat een
nieuwe duif maken voor het
Duivenprieel op het Achterom.
De onderste duif werd begin dit
jaar gestolen. De vergulde vogel
was met grof geweld van het
frame gerukt. Vanwege de laffe
daad én omdat Weesp het beeld
niet had verzekerd, rekent Röling
niet de volle kosten voor de repara-
tie. De kunstenares maakte het
Duivenprieel bij de Kom speciaal
voor haar vroegere woonplaats
Weesp.
Heel grootmoedig en he, gelukkig!Michael W schreef:Het zij je vergeven; gelukkig heb ik er niet minder onder geslapen![]()
Noordelijker dan Abcoude en Nigtevecht ben ik in die contreien nooit geweest op de fiets.
Het is Weesp, je kijkt links op de oude ansicht naar de Achteromstraat langs de Herengracht. De straat meer naar rechts is de Slijkstraat. De brug rechts gaat over de Oudegracht. Links buiten beeld staat de Rooms-katholieke kerk. Kijk maar op www.mijnalbum.nl/Album=EKCJMQJMRachel schreef:Nee, hoor. Dit oord maakt geregeld deel uit van mijn fietspartijen in de avond. Meestal tref ik dan een slaperige omgeving aan. Het kan liggen aan het weer, het tijdstip in de week en het seizoen of alledrie...Haike schreef:..een tegenstrijdige formulering over, of doe je dat om ons op een dwaalspoor te zetten?
Dezelfde plek als oude ansicht.
Rome ?Martin E. van Doornik schreef:VANDAAG heeft zich hier een belangrijke gebeurtenis plaats gevonden. Maar waar?www.mijnalbum.nl/Album=6CTXV6T6
Deze foto maakte ik vanuit mijn fiets op 23 augustus 2002.
Simpel? Nee. Mooie fiets? Ja.Michael W schreef:Even een simpele retour ?
Een echt origineel kerkepad met naambordje, dus nog niet geasfalteerd.
Mijn mooie blauwe fiets (met stuurtas en zonder Brookszadel) erbij als bewijs dat ik daar echt geweest ben![]()
Wat is de naam van de weg waar mijn fiets staat ?