Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Zijpendaalseweg hoek Sonsbeekweg.Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 18 aug, 2024 19:59Hier is de volgende, waar stond ik voor het rode licht te wachten? Er is niks geblurd.
In Luxemburg hebben ze trams op rails zonder bovenleiding zag ik laatst. Waarschijnlijk met een hele grote accu.Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 18 aug, 2024 23:03Dat is knap zeg! Stroomdraden zonder rails eronder, dat kan alleen maar Arnhem zijn vanwege de trolleybussen. Ken je Arnhrm goed? De foto is vandaag precies een maand geleden genomen, 18 juli.
De volgende is voor jou.
Inderdaad was dat onmiskenbaar Arnhem. De vraag was alleen, waar? Een aanwijzing was het stoplicht, die zijn er vooral nabij het centrum (zag ik op openstreetmap). Een andere aanwijzing was de TV antenne op het huis op de achtergrond. De bovenste van de drie was bedoeld voor ontvangst van de Duitse TV, in dit geval de zender in Kleef. Kleef ligt zo'n beetje ten zuidoosten van Arnhem en de antenne staat bijna parallel aan de weg. Dus het moest een weg in Arnhem zijn, niet ver van het centrum, in ZO richting lopen en ook nog eens een middenberm hebben. Na wat turen op Google Satellite had ik hem al vrij snel.Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 18 aug, 2024 23:03Stroomdraden zonder rails eronder, dat kan alleen maar Arnhem zijn vanwege de trolleybussen.
Beetje dom van mij , is bij jou om de hoek! Mooie omgeving. Foto heb ik gemaakt tijdens wandeltocht van Dokkum naar Appingedam. Ze hebben de beide Japanse Sierkers omgezaagd, zie ik nu. Als je Streetview 180 graden draait zie je het leuke bruggetje waarover we Baflo binnenkwamen.