Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Eens in de zoveel tijd wordt er iets gezegd/geopperd/gemord over aanknopingspunten. Ik zie vaak plaatjes uit Nederland herkend worden aan een grasspriet, waar ik geen enkel aanknopingspunt in kan vinden. Zelf ben ik de foto’s uit Nederland snel zat en zie ik graag iets uit een buitenland langskomen waar ik nog nooit geweest ben. Er zijn mensen die het leuk vinden een hele avond met Google Earth over een landschap te vliegen of het hele internet af te zoeken naar reisverslagen van de plaatser om te achterhalen in welke landen die geweest is. Zelf heb ik daar geen tijd voor, ik reageer als ik iets herken omdat ik er zelf geweest ben. Het is toch ook niet erg als er hints gegeven moeten worden? Ongetwijfeld zit daar voor sommige deelnemers weer de lol van de puzzel in.Poppink schreef: ↑vr 26 jul, 2024 11:13Ik ben van mening dat de plaatsers van raadplaatjes moeten proberen zodanige raadplaatjes te presenteren dat er aanwijzingen in de raadplaatjes verstopt zitten […]Als ik een plaatje zie uit Nederland dan weet ik meestal al aan de sfeer van de foto waar ik het ongeveer moet zoeken.
In verweggistan weet ik simpelweg de weg niet zonder extra aanwijzingen.