Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1715 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34446 berichten
Gezien de D-day herdenking denk ik aan Normandië?
Zeearm betwijfel ik, gezien de eb en vloed verschillen in die regio.
Daar staat tegenover dat de Pont Aubaud ou Pont Aubaud dezelfde constructie heeft.
Frankrijk is al goed. De Vélo Francette komt er langs/door.
Hebbes! De Loire bij Saumur.
https://maps.app.goo.gl/7vRS1hMBptMpLGW5A?g_st=ac
Dat gebouw rechts is het Lycee d'Ardilliers naast de Notre Dame met dezelfde achternaam.
Goed geraden! Beurt naar Poppink.
Daar was niks geen raden bij. Zoeken, zoeken, zoeken langs de veloroute.
20240607_180032.jpg
Ditmaal niet in Twente.
Links op de foto zie ik twee groepsschuilplaatsen. Is de foto genomen in de buurt van Muiderberg? Dit is trouwens wel een leuke variant, compleet met Santos voor de deur.
Weer wat geleerd: die 'bunkers' heten groepsschuilplaatsen.

EDIT
Vanaf de plek waar deze foto genomen is zag ik: Garde toi du renart poulle
DSC_0071.JPG
Dat extra plaatje maakt het wat makkelijker: Laan van Gunterstein Breukelen.
Inderdaad @renel. Jouw beurt.
Waar heb je die spreuk gevonden. Ik heb met Google gezocht en kon geen wiki of historisch iets vinden waar die spreuk genoemd wordt.
"i" = "y" :)
JanH schreef:
di 11 jun, 2024 18:38
"i" = "y" :)
idd :) morgen nieuw plaatje
Nieuw plaatje:
burg114.jpg
Je staat in Duitsland op de Eygelshovener Straße in Herzogenrath, terwijl de huizen in Nederland staan, te weten: links de Kloosterlindenweg en rechtdoor de Grensstraat in Haanrade. Kan geen url van Streetview op m'n smartphone kopiëren. Het staat wel op mijn computer, maar daar heb ik nog last van inlogproblemen....
Op Streetview staat de naam Beckers op het hoekpand.
Martin E. van Doornik schreef:
wo 12 jun, 2024 10:21
..
Op Streetview staat de naam Beckers op het hoekpand.
tmp0ok.jpg
Goedgekeurd, beurt naar Martin.
Kon zo meteen zien dat jouw foto een grensgeval is. Op de kaart langs de grens gezocht van Dinxperlo tot Vaals toe.
Hier is de volgende (en had m'n fiets ook bij me):
Twee kerktorens.jpg
Dat ziet er uit als een 19e eeuwse neogotische kerk in, het moet haast wel :-), Zweden.
Inderdaad Zweden en ongeveer 80 km van ons Zweedse huis (ben nog officieel tot 4 juli eigenaar). Foto is vorige week dinsdag genomen. Behoorlijke plaats.
Over en paar weken opnieuw erheen met bestelwagen om wat spullen op te halen.
WillemT schreef:
wo 12 jun, 2024 22:23
Dat ziet er uit als een 19e eeuwse neogotische kerk in, het moet haast wel :-), Zweden.
Neo-hanzestijl?
Kristinehamns Stadkyrka
Gevonden met "sverige kyrka tvillingtorn nygotik"