Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1713 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34465 berichten
Volgende:
burg114.jpg
In de Eifel tussen St. Vith en Pronsfeld aan de Eifel-Ardenne-Radweg?
DaVinci schreef:
wo 29 mei, 2024 14:07
In de Eifel tussen St. Vith en Pronsfeld aan de Eifel-Ardenne-Radweg?
Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar toen ik mijn foto daarvan bekeek, dacht ik aan het Kochertal.
Let op het verschil in de pilonen.
Pronsfeld.JPG
Jan
Kochertalbrücke is goed geraden, beurt terug naar Hilver!
Hilver schreef:
wo 29 mei, 2024 14:03
Kochertalbrücke bij Geislingen
Ik denk dat je gelijk hebt.
renel schreef:
wo 29 mei, 2024 14:57
Kochertalbrücke is goed geraden, beurt terug naar Hilver!
Feitelijk was het geen raden, maar herkennen :wink: In september 2016 fietste ik er onderdoor.
Raadplaat 29-05-2024.jpg
Jan
Vliegveld Twente? Ik meen het beeld te herkennen van een aantal jaar geleden toen er wat 747 van Lufthansa geparkeerd werden. Wij daar kijken :-)
WillemT schreef:
wo 29 mei, 2024 15:28
Vliegveld Twente? Ik meen het beeld te herkennen van een aantal jaar geleden toen er wat 747 van Lufthansa geparkeerd werden. Wij daar kijken :-)
Laat dat vraagteken maar weg.
Volgende voor jou.
Hilver schreef:
wo 29 mei, 2024 15:56
WillemT schreef:
wo 29 mei, 2024 15:28
Vliegveld Twente? Ik meen het beeld te herkennen van een aantal jaar geleden toen er wat 747 van Lufthansa geparkeerd werden. Wij daar kijken :-)
Laat dat vraagteken maar weg.
Volgende voor jou.
Dankjewel, er is daar een "belevenispad" en wat leuke uitkijkpunten. Ik ben niet zo'n vliegtuigspotter maar dit was toch wel weer een eh ... belevenis :-)
DSC02032.jpg
Dit is de watertoren van Nieuw-Lekkerland. Met de positie van het zwarte raam iets rechts uit het midden, daar trok ik op Google satelliet in 3-D een lijn naar het zuiden. Gezien de afstand kom ik dan uit op het bedrijventerrein aan de Schoonenburglaan en je bent waarschijnlijk de Tiendweg op gegaan, iets rechts daarvan. Waarschijnlijk bestaat het gemaal nog niet op Google satelliet, want er is geen Streetview.
https://www.google.nl/maps/@51.8826173, ... ?entry=ttu
De watertoren staat achter de groene letters Oude begraafplaats.
Martin E. van Doornik schreef:
wo 29 mei, 2024 21:08
Dit is de watertoren van Nieuw-Lekkerland.
Helemaal goed Martin, ik sta alleen niet op de Tiendweg. Het gemaal is inderdaad niet op Google Streetview te zien maar wel via Google Satellite. Waar sta ik dan wel?
Frank schreef:
wo 29 mei, 2024 22:38
Volgens mij hier.
Klopt Frank. Een fraaie fietsroute dwars door de Alblasserwaard. Even verderop (Broekwetering) ziet het er als onder uit:
DSC02035.jpg
Ik borduurde voort op de informatie van Martin, volgens mij is hij nu aan de beurt.
Frank schreef:
do 30 mei, 2024 09:49
Ik borduurde voort op de informatie van Martin, volgens mij is hij nu aan de beurt.
Lastig, jullie tezamen gaven het complete beeld :D.
Ik geef de beurt liever aan Frank, want hij heeft tenslotte het gemaaltje gevonden en ik zat op de verkeerde plek.
Ik heb alleen maar wat "aangestuurd" waar de watertoren is.
Oké, bedankt. Hier is de volgende:
P1000688.jpeg
Lijkt me Oostenrijk, maar ik ga nu fietsen.