Van het volgende plaatje weet ik niet zeker of ik het eerder al eens heb geplaatst. Maar wat zou het. Wie dit het eerst herkent...
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Het was een heerlijk weekje.... Vooral rond Winterswijk erg mooiwillem.m schreef: ↑zo 16 okt, 2022 21:18Mooi man!Nadat ik Winterswijk en (ruime) omgeving drie keer via de satellietkaart heb gescand krijg ik helemaal zin om weer een keer in de Heimat te gaan fietsen. Dank voor de inspiratie!
Van het volgende plaatje weet ik niet zeker of ik het eerder al eens heb geplaatst. Maar wat zou het. Wie dit het eerst herkent...
wachten.jpg
De brug heeft inderdaad wel héél veel vorm...Grandonneur schreef: ↑ma 17 okt, 2022 11:46Wat vorm en verhoudingen betreft niet het meest geslaagde exemplaar imho.
Dat ze voor minder dan een kwart van het geld ook een fijne brug hadden kunnen maken en dus van hetzelfde geld vier bruggen, of andere nuttige voorzieningen, welke werkwijze met zekerheid mensenlevens zou besparen.Grandonneur schreef: ↑ma 17 okt, 2022 12:18En bedoel je dan dat hieraan geld besteed is wat misschien beter in de zak gehouden had kunnen worden, of dat het met iets meer budget wél een mooi resultaat op had kunnen leveren?
Gevonden op de List of railway bridges and viaducts in the United Kingdom op Wikipedia. Was wel effe scrollen!DaVinci schreef: ↑ma 17 okt, 2022 20:49Het Willington Dene Viaduct vlakbij Newcatle upon Tyne.
https://www.google.com/maps/@54.993606, ... 384!8i8192