Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Nee dat dacht Bing ook toen ik op zoek ging naar waar ik de foto ook al weer genomen had, iets zuidelijker.Martin E. van Doornik schreef: ↑za 09 aug, 2025 20:25Tsjechië?
(vandaag 90 km gefietst, niet gek voor een 74-jarige)
Dan een lesje in goed Nederlands: zuidelijket of ten zuiden zijn 2 verschillende dingen. En grenzen aan, over welk land hebben we het dan die genoemd zijn?_Peter_ schreef: ↑zo 10 aug, 2025 11:31Pak de Grote Bosatlas er eens bij en kijk eens welke landen er allemaal aan grenzen. Daarnaast ligt slowakije niet ten zuiden van Tsjechië en hebben beide landen 1 buurland gemeen wat zuidelijker ligt. Ik ga het vooralsnog niet makkelijker maken, de gevraagde plaats heeft wel iets unieks.
Zuidelijker dan Groningen is bijvoorbeeld Drenthe, maar het kan ook Limburg zijn. Grenzend aan (en ook zuidelijker) zou in dit geval alleen Drenthe kunnen zijn.WillyW schreef: ↑zo 10 aug, 2025 11:56Dan een lesje in goed Nederlands: zuidelijket of ten zuiden zijn 2 verschillende dingen. En grenzen aan, over welk land hebben we het dan die genoemd zijn?_Peter_ schreef: ↑zo 10 aug, 2025 11:31Pak de Grote Bosatlas er eens bij en kijk eens welke landen er allemaal aan grenzen. Daarnaast ligt slowakije niet ten zuiden van Tsjechië en hebben beide landen 1 buurland gemeen wat zuidelijker ligt. Ik ga het vooralsnog niet makkelijker maken, de gevraagde plaats heeft wel iets unieks.
Ik wacht wel tot Martin het gevonden heeft![]()