Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 262 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35410 berichten
Eerst het land maar eens proberen. Cambodja?
Goeie gok…

maar waar in Cambodja?
Dit lijkt er op, maar ik vraag het me af...
Dat lijkt er eng veel op en ook weer niet. De oeverlijn is echt ernstig hetzelfde. Het bos kan gekapt zijn.
Hoe heb je dit gevonden?
Ik vraag me met name af hoe die palmboom daar komt. Die groeien toch niet zó snel, of doen ze dat in land als Cambodja wel? Je hebt daar immers wel 12 groeimaanden per jaar en vlak bij de rivier zeer vruchtbare grond.

Edit: diverse vertypelingen.
Bingo!

wel knap gevonden! de Stung Atai dam reservoir bij het Osoam Cardamom Community Centre.

De weg staat op streetview, maar het lijkt me lastig zoeken, toch? en ja, er wordt daar driftig gekapt, ook het regenwoud moet eraan geloven ;-(

de volgende plaat van Peter...

groeten, BertV
De naam van de foto leek aan te geven dat hij van dit jaar was. Ik heb op je site gekeken waar in Cambodja jullie gefietst hadden, dat maakte het te doorzoeken gebied al kleiner. En verder een beetje geluk natuurlijk.
Volgende foto wordt vanavond denk ik.
Toch nu maar even. :-)
Was even bang dat ik hem al eens gebruikt had, maar kon het bewijs daarvan toch niet vinden.

Bijlagen

Helpt het als ik zeg dat het in eigen land is?
Heb ondertussen veel kerken bekeken via Google maar nog geen succes. :(
Maar goed, tijd genoeg met kerst voor de deur.

-Jan
Ik zat ook te zoeken. Friesland?
De kerk ligt zo te zien op een verhoging in het landschap, ik dacht ook aan Friesland of Groningen.
Maar Google heeft nog niks opgeleverd.
Laat ik het eens in een ander hoek proberen.

Volgens mij is het de Driekoningenkerk in Noordgouwe, Zeeland.

https://goo.gl/maps/bimpj6477VE2

Ooit langs gekomen op een fietstocht.

Groeten, Corné
Heel goed Corné, dat is de goede kerk. Ik kwam er langs toen ik begon oktober een driedaags rondje fietste. (Dordt-Ellemeet-Katwijk-Haarlem, vandaar met de trein weer naar huis).

Jij bent aan de beurt.
Voor deze moet je wat verder van huis, wel gewoon met een fietspad :D
P1090434.jpg
Tja, een groen tweerichting-fietspad met een gele onderbroken streep (en dit type fiest-symbolen) ...
Het ziet er nogal USA uit, ik vond in ieder geval een plaatje uit New York net een qua inrichting vergelijkbaar tweerichting-fietspad.
Moeilijk is het wel, weinig details in het raad-plaatje.

Groeten BSM
OK, google vindt een "Milos car and truck" in Harlingen Texas en één in Orlando Florida.
Iene miene mutte
Orlando!
Brooklyn, New York?
Bij Prospect Park.

Dit lijkt er wel wat op, toch?
a00.JPG
Zie ook dit filmpje: http://www.streetfilms.org/the-taming-a ... park-west/

O ja, gezocht met google op "tarmac asphalt green bike lane"

Edit: kan het niet bevestigd krijgen met streetview. De auto's staan de andere kant op geparkeerd en de parkeerplaats rechts (met een vrachtwagen van Milos) is ook niet te vinden.

-Jan
New York is goed, de wijk niet. Er is op deze plek niet echt hoogbouw.

Kleine hint: deze foto is vlakbij genomen.
Knipsel.JPG
In de buurt van Bensonhurst, Brooklyn?
CorneK schreef:
vr 21 dec, 2018 16:09
New York is goed, de wijk niet. Er is op deze plek niet echt hoogbouw.

Kleine hint: deze foto is vlakbij genomen.
Knipsel.JPG
Tja, het noordelijk deel van Manhattan (Inwood / Fort George) komen dan in beeld.
Maar waar dan precies blijft een puzzel.

BSM