Jahaa ... dat wisten we al, iets eerder: "...., het is het land dat ± rondom door de EU omgeven wordt."
En het is niet een "landje" dus geen Andorra, San Marino, Liechtenstein etc.
BSM
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik zag het volgens mij nog nergens bevestigd. Ik probeer slechts mee te spelen maar als het niet op prijs wordt gesteld, ook goed hoor. Niet raar opkijken als er in de brei van je cryptische omschrijvingen wat over het hoofd wordt gezien.Bridgestone SM schreef: ↑do 13 dec, 2018 11:23
Jahaa ... dat wisten we al, iets eerder: "...., het is het land dat ± rondom door de EU omgeven wordt."
BSM
BSM doet gewoon waar hij zin in heeft. Volgens mij is al vaker gemeld dat zijn manier van raadplaatjes presenteren niet op prijs wordt gesteld. Niet door mij in elk geval, en nog wat mensen die dat al dan niet bedekt hebben laten weten.
Sorry hoor, je mag ook gewoon kijken naar alleen het plaatje als dat je meer ligtPeterVanRijn schreef: ↑do 13 dec, 2018 12:44BSM doet gewoon waar hij zin in heeft. Volgens mij is al vaker gemeld dat zijn manier van raadplaatjes presenteren niet op prijs wordt gesteld. Niet door mij in elk geval, en nog wat mensen die dat al dan niet bedekt hebben laten weten.
Ik zou het erg op prijs stellen als hij er in dit topic mee op zou houden, en eventueel zijn eigen crypto-raadplaat-enigma-topic zou beginnen.
Travelmaster, ik stel het zeer op prijs, op welke wijze je ook meespeelt. En het is nu dus hard bevestigd: Zwitserland, en het is dus de vraag of het wel of niet de Jura is. (Het "mocht" in ieder geval geen Frankrijk zijn van willem.m (of overdrijf ik nu weer).)Travelmaster schreef: ↑do 13 dec, 2018 12:04Ik zag het volgens mij nog nergens bevestigd. Ik probeer slechts mee te spelen maar als het niet op prijs wordt gesteld, ook goed hoor. Niet raar opkijken als er in de brei van je cryptische omschrijvingen wat over het hoofd wordt gezien.Bridgestone SM schreef: ↑do 13 dec, 2018 11:23
BSM
....En de deelnemer geeft al een aantal keer aan geen zin te hebben in jou crypto- achtige omschrijvingen.Bridgestone SM schreef: ↑do 13 dec, 2018 14:39Sorry hoor, je mag ook gewoon kijken naar alleen het plaatje als dat je meer ligtPeterVanRijn schreef: ↑do 13 dec, 2018 12:44BSM doet gewoon waar hij zin in heeft. Volgens mij is al vaker gemeld dat zijn manier van raadplaatjes presenteren niet op prijs wordt gesteld. Niet door mij in elk geval, en nog wat mensen die dat al dan niet bedekt hebben laten weten.
Ik zou het erg op prijs stellen als hij er in dit topic mee op zou houden, en eventueel zijn eigen crypto-raadplaat-enigma-topic zou beginnen.
Ik zie soms plaatjes zonder toelichting waar ik weer nul-komma-nul mee kan.
Daarvan denk ik dan oh ... zal wel, en soms (door)zie ik dan de "truuk".
En ... als je een plaatje met een sluwe zoekopdracht kan vinden dan is het in sommige gevallen meer een kwestie van als allereerste kijken en als allereerste posten.
Bij dit plaatje kan je langs allerlei wegen de oplossing bereiken ... het is dus geheel aan de deelnemer.
BSM
Hoera, Hoera, heel goed JanH
Travelmaster schreef: ↑do 13 dec, 2018 15:33Schitterend, JanH tikt m ff af
Enne, hoeveel van de bezoekjes zijn van jouzelf? Anyway, op naar de volgende!
De tovenaar schreef: ↑do 13 dec, 2018 15:50Ik stel voor dat degene die het vorige raadplaatje heeft geplaatst, niet mee mag doen met de daarop volgende, om anderen ook een kans te geven.
Bridgestone SM schreef: ↑wo 12 dec, 2018 17:14'......
Math heeft het beter geraden, het is het land dat ± rondom door de EU omgeven wordt.
Echter het: "ergens in de Jura" is niet echt juist.
je gaf veel crypto-achtige omschrijvingen en rookgordijnen, waarvan ik, en met mij meer zo te lezen, geen liefhebber ben. Je mag een volgende keer in mijn ogen wel wat concreter zijn.Bridgestone SM schreef: ↑do 13 dec, 2018 15:09Hoera, Hoera, heel goed JanH
Nu ben ik wel weer razend nieuwsgierig hoe je die Hasenmatt gevonden hebt, langs welke wegen ??