Als het niet het viaduc in Chaumes-en-Brie is, dan toch een tweelingbroer.
Echt niet mijn bedoeling om er een één-twee met BSM van te maken, maar ja, spelletjes hé.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Met dit rotweer? Ik had vanmiddag al moeite om mijn molen tot stilstand te brengen.
Neem mij niet altijd letterlijk. Ik was de deur uit .... that's all ...Martin E. van Doornik schreef: ↑za 08 dec, 2018 22:57Met dit rotweer? Ik had vanmiddag al moeite om mijn molen tot stilstand te brengen.
CarlW,
Bridgestone SM schreef: ↑zo 09 dec, 2018 11:46Nu dan maar wat aanvullende info:
Het viaduct is een dubbelsporig spoorviaduct en het verbindt Gray met Is-sur-Tille.
Interessant intermezzo: De spoorlijnen rond Gray worden al een "eeuwigheid" geëxploiteerd door de CFTA, een dochter van de SNCF (met allerlei verknopingen, via Veolia en EuroPorte etc.) en de "étoile de Gray" was ooit beroemd vanwege de laatste spoorlocomotieven in actieve dienst in Frankrijk (de allerlaatste reed op 20 nov 1975)
Wel de juiste achtergrondinfo verstrekken
Volgens deze foto https://www.bienpublic.com/actualite/20 ... -d-oisilly is het viaduct enkelsporig.
En ik neem aan dat je met "spoorlocomotieven" stoomlocomotieven bedoeld.
DaVinci schreef: ↑zo 09 dec, 2018 12:08Wel de juiste achtergrondinfo verstrekkenBridgestone SM schreef: ↑zo 09 dec, 2018 11:46Nu dan maar wat aanvullende info:
Het viaduct is een dubbelsporig spoorviaduct en het verbindt Gray met Is-sur-Tille.
Interessant intermezzo: De spoorlijnen rond Gray worden al een "eeuwigheid" geëxploiteerd door de CFTA, een dochter van de SNCF (met allerlei verknopingen, via Veolia en EuroPorte etc.) en de "étoile de Gray" was ooit beroemd vanwege de laatste spoorlocomotieven in actieve dienst in Frankrijk (de allerlaatste reed op 20 nov 1975)
Volgens deze foto https://www.bienpublic.com/actualite/20 ... -d-oisilly is het viaduct enkelsporig.
En ik neem aan dat je met "spoorlocomotieven" stoomlocomotieven bedoeld.
Om preciezer te zijn dan "Pamplona":Bridgestone SM schreef: ↑zo 09 dec, 2018 12:27Ik zou zo gokken op Pamplona.
Wit met rood geklede mannen, en La Vasconia "dunkel"
BSM
... en de dag (ochtend, 08.44 u) vóór de grote stierenrennen. De mannen en vrouwen die hun leven gaan wagen moeten zich immers moed indrinken.
Als we dan toch zó precies zijn dan is het eerder voor de deur van Calle de la Estafeta 89willem.m schreef: ↑zo 09 dec, 2018 12:31Om preciezer te zijn dan "Pamplona":Bridgestone SM schreef: ↑zo 09 dec, 2018 12:27Ik zou zo gokken op Pamplona.
Wit met rood geklede mannen, en La Vasconia "dunkel"
BSM
Txirrintxa
Calle de la Estafeta, 85-83
31001 Pamplona
https://goo.gl/maps/BRrn7w6Nq9Q2
Wat mij betreft gaat dit voor dit topic te ver. Het is al ruim tien jaar de plek waar mensen plaatjes plaatsen waarvan de anderen mogen raden wat de locatie is, en soms wordt er vrijwillig wat extra info gegeven, maar ik kan me niet heugen dat het voor de oplossing een vereiste was. Ik zal daar in elk geval niet aan meedoen.Bridgestone SM schreef: ↑zo 09 dec, 2018 11:46Verduiveld, toch nog makkelijker als ik gedacht had, de volgende keer moet ik hetzij iets echt heel moeilijks uitzoeken (eerst effe checke wat er op 't internet te vinden is) danwel de harde eis dat er aanvullende info bij het antwoord komt.
Peter,PeterVanRijn schreef: ↑zo 09 dec, 2018 13:03Wat mij betreft gaat dit voor dit topic te ver. Het is al ruim tien jaar de plek waar mensen plaatjes plaatsen waarvan de anderen mogen raden wat de locatie is, en soms wordt er vrijwillig wat extra info gegeven, maar ik kan me niet heugen dat het voor de oplossing een vereiste was. Ik zal daar in elk geval niet aan meedoen.Bridgestone SM schreef: ↑zo 09 dec, 2018 11:46Verduiveld, toch nog makkelijker als ik gedacht had, de volgende keer moet ik hetzij iets echt heel moeilijks uitzoeken (eerst effe checke wat er op 't internet te vinden is) danwel de harde eis dat er aanvullende info bij het antwoord komt.
+1PeterVanRijn schreef: ↑zo 09 dec, 2018 13:03Wat mij betreft gaat dit voor dit topic te ver. Het is al ruim tien jaar de plek waar mensen plaatjes plaatsen waarvan de anderen mogen raden wat de locatie is, en soms wordt er vrijwillig wat extra info gegeven, maar ik kan me niet heugen dat het voor de oplossing een vereiste was. Ik zal daar in elk geval niet aan meedoen.Bridgestone SM schreef: ↑zo 09 dec, 2018 11:46Verduiveld, toch nog makkelijker als ik gedacht had, de volgende keer moet ik hetzij iets echt heel moeilijks uitzoeken (eerst effe checke wat er op 't internet te vinden is) danwel de harde eis dat er aanvullende info bij het antwoord komt.
Peter