Ha Erik. Ik stond 20 meter verder naar links, .... maar okay, je hebt het juist geraden! Proficiat! Ben benieuwd naar het nieuwe plaatje!
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ha Erik. Ik stond 20 meter verder naar links, .... maar okay, je hebt het juist geraden! Proficiat! Ben benieuwd naar het nieuwe plaatje!
Wie zich verveelt die mag ook naar dit Raad-Plaatje kijken.
Je denk toch niet serieus dat iemand daar nog uitkomt hè? Was de fiets een Bridgestone?Bridgestone SM schreef: ↑wo 28 nov, 2018 15:13Wie zich verveelt die mag ook naar dit Raad-Plaatje kijken.
Precies, een Bridgestone, maar dat gaf geen bonuspunten, het aantal spaken evenmin.Leon schreef: ↑wo 28 nov, 2018 16:59Je denk toch niet serieus dat iemand daar nog uitkomt hè? Was de fiets een Bridgestone?Bridgestone SM schreef: ↑wo 28 nov, 2018 15:13Wie zich verveelt die mag ook naar dit Raad-Plaatje kijken.
Geen idee. Google wil niet echt helpen met de exacte locatie, dus je moet het maar net weten.
Nope. Niet in de buurt.daulagari schreef: ↑wo 28 nov, 2018 21:32Is het op de plek van dit kruis: http://pix.toile-libre.org/upload/origi ... 437116.png
Edit: nee dat is hem niet zie ik op google maps.
Het punt zal wel in de buurt zijn van het kruispunt Zevenweg, dat lijkt me de top van de berg.
Niet in de buurt? Die jongen is toch in het Vijlenerbos gestorven? Ik denk dat het vlakbij Café Hijgend Hert is. Daar loopt de mtb-route langs.Leon schreef: ↑wo 28 nov, 2018 22:37Nope. Niet in de buurt.daulagari schreef: ↑wo 28 nov, 2018 21:32Is het op de plek van dit kruis: http://pix.toile-libre.org/upload/origi ... 437116.png
Edit: nee dat is hem niet zie ik op google maps.
Het punt zal wel in de buurt zijn van het kruispunt Zevenweg, dat lijkt me de top van de berg.
De steen is niet op streetview te zien.
Eigenlijk had ik gehoopt dat jullie massaal naar buiten waren getrokken om in, langs en rond het Vijlenerbos te gaan zoeken naar een steen, maar ik geef toe dat het daar het weer niet voor is vandaag. Het is koud en het miezert.PeterVanRijn schreef: ↑do 29 nov, 2018 12:11Als het monumentje al op een kaart te vinden is zou ik het verwachten op de OSM. Die heb ik behoorlijk ver ingezoomd bestudeerd, maar ik zie het niet. Ook Google, je vriend zogezegd, laat het behoorlijk afweten. Ik geef het op.
Je hebt er ook een tussen Marvejols en Aumont-Aubrac. Dat was een pracht van een afdaling over een heel klein weggetje na een mooi tocht over de hoogvlakte die niet vlak bleek.
Ik zal eind maart, als ik hier weer langs fiets, even de steen opzoeken en aan John denken...Leon schreef: ↑do 29 nov, 2018 13:17Eigenlijk had ik gehoopt dat jullie massaal naar buiten waren getrokken om in, langs en rond het Vijlenerbos te gaan zoeken naar een steen, maar ik geef toe dat het daar het weer niet voor is vandaag. Het is koud en het miezert.PeterVanRijn schreef: ↑do 29 nov, 2018 12:11Als het monumentje al op een kaart te vinden is zou ik het verwachten op de OSM. Die heb ik behoorlijk ver ingezoomd bestudeerd, maar ik zie het niet. Ook Google, je vriend zogezegd, laat het behoorlijk afweten. Ik geef het op.
Oké, gios is nauwkeurig genoeg en is aan de beurt. Hij zit er maar een kilometer naast, Daulagari zat er twee kilometer naast. Het ging uiteraard op de plek die op de foto te zien is. Buurten zijn vaak kleiner dan een kilometer, vandaar dat jullie beiden in de verkeerde buurt zaten, voor het doel van dit draadje dan.
Het is hier, langs de Epenerbaan, de grote bekende weg door het bos: https://goo.gl/maps/V9HfGedYtxN2
Ik hoop dat deze John misschien een mooier kruisje of zo krijgt. Het is een mooie plek om een botemhammetje te eten en wat te overdenken voordat je jezelf in de diepte van de afdaling stort.