Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Bdr, heb je nog meer aanwijzingen? Is het in Italië?De tovenaar schreef: Jôf di Montasio?
Tja, het is natuurlijk wel een verre van oeverloos plaatje (nl twee oevers, één beekje).
Hier dan een nieuwe moeilijke opgave, maar niet echt oeverloos ...De tovenaar schreef: ↑zo 11 nov, 2018 14:31Misschien is het beter een limiet in te stellen, wordt het plaatje binnen een week niet geraden dan mag er een nieuwe worden geplaatst (wie het eerst komt die het eerst maalt).
Het is bij de Monte Viso, ongeveer hier: https://goo.gl/maps/ohenHvPQcaq
Bridgestone SM schreef: ↑zo 11 nov, 2018 15:24
Hier dan een nieuwe moeilijke opgave, maar niet echt oeverloos ...
... en direct twee plaatjes om het iets makkelijker te maken.
Succes ... NB je krijgt geen bonuspunten als je de fiets ook raadt.
Tja, ik volgde de geschreven ad-hoc "regels" van "De tovenaar"willem.m schreef: ↑zo 11 nov, 2018 17:26Graag even geduld totdat BDR heeft aangegeven dat ik het juist heb geraden. Mocht dat zo zijn, dan ben ik aan de beurt. Daarna mag je ook raden, en als je het plaatje als eerste raadt ook foto's uit de oude doos plaatsen. Lees ook artikel 4.3 lid 5 van de ongeschreven regels even, daar staat het toch heel duidelijk!
Willem.m heeft het helemaal juist, er is ook een streetview van iets verder maar die ziet er ietwat anders uit. Mijn foto was ergens tussen de petit en grand belvedère de Monviso gemaakt.willem.m schreef: ↑zo 11 nov, 2018 15:35Het is bij de Monte Viso, ongeveer hier: https://goo.gl/maps/ohenHvPQcaq
bdr schreef: ↑ma 12 nov, 2018 16:37In ieder geval, dit was een plaatje uit de Queyras, wat bij mij nog altijd één van de mooiste stukken Alpen is die we gedaan hebben. Wij zijn al vaak in de Alpen op vakantie geweest bv. naar Les Ecrins en de Mercantour maar de Queryras blijft een topper wegens de kleinschaligheid, afgelegenheid van de vallei en de camping in Ristolas, bij Didier. Als er fietsers zijn die tussen de Col de l'Izoard en de Col Agnel een kleine tussenpauze zoeken, zou ik ze zeer een paar wandeldagen in de Queyras aanraden (of fietsdagen, tot het grand belvedère kan je volgens mij fietsen).