Additionally, paste this code immediately after the opening
Doorgaan naar inhoud
Michael W schreef:Demy schreef:Mag ik ook mee doen?
Demy schreef:Mag ik ook mee doen?
De tovenaar schreef:is al wat warmer maar niet goed
Michael W schreef:De tovenaar schreef:is al wat warmer maar niet goed Berg en Terblijt, de Langen Akker ?
De tovenaar schreef:Michael W schreef:De tovenaar schreef:is al wat warmer maar niet goed Berg en Terblijt, de Langen Akker ? nee je zat in eerste instantie wel in de goede provincie maar dit is helemaal fout
Demy schreef:Michael W schreef:Demy schreef:Mag ik ook mee doen? Nijmegen ? Waalbrug. vanaf de Valkhof genomen, Klopt, vanuit het zuiden. Nog eentje?
Michael W schreef:Demy schreef:Mag ik ook mee doen? Nijmegen ? Waalbrug. vanaf de Valkhof genomen,
Michael W schreef: Dan moet het die in Emmerschans zijn
De tovenaar schreef:Demy schreef:Mag ik ook mee doen? het moet wel een beetje met fietsen te maken hebben
De tovenaar schreef:Michael W schreef:Nog een heel simpele dan maar Weg2 was toch nog niet geraden? ik zou het niet weten, kan overal zijn.
Michael W schreef:Nog een heel simpele dan maar
willem.megens schreef:Apeldoorns kanaal?
Michael W schreef:willem.megens schreef:Apeldoorns kanaal? Nee, niet correct. Is zeker geen kanaal !! Het is wel een zeer bekende fietsweg en grens.
De tovenaar schreef:foto 2 of 3? Grensrivier...hmm, de Maas?
De tovenaar schreef:film van ome Willem? of bedoel je Geert?
Michael W schreef: Foto 2 is wel bij een riviertje in het midden van het land.
De tovenaar schreef:Michael W schreef: Foto 2 is wel bij een riviertje in het midden van het land. De Vecht? Nee die is breder. Oude Rijn?