door
JanH » do 27 jan, 2022 09:51
Afgelopen zomer op een camping in een dorp in Limburg gestaan op een camping die min of meer gesloten was met wel enkele vaste bewoners met ook een paar tiny houses maar waar ik nog wel mocht staan, duurde even voordat ik de eigenaar had gevonden, en ook toegang had tot een douche/toilet in een voormalige kantine die toegankelijk was voor één persoon die op de camping woonde. Ik was de enige tijdelijke gast. Voordeel was dat bij de ingang van de camping een restaurant was wat goed uitkwam
gezien het slechte weer, met alleen maar gasten uit de omgeving, het Limburgs/Duits dialect was goed aanwezig, de menu keuze was ook ruim als je maar een schnitzel koos.
's Avonds, het weer was weer opgeklaard, het dorp ingewandeld voor de plaatselijke Plus, de sfeer van het plein waaraan de Plus lag deed me heel erg denken aan het Raad plaatje!
Hier dus:
https://www.google.nl/maps/@50.9680157, ... 6656?hl=nl
De Plus ligt achter me. Na de boodschappen nog even linksaf gegaan voor een heerlijke ijskoffie. Ze moesten wel even uitzoeken hoe dat gemaakt moest worden, ondanks dat het op de menukaart stond, wordt waarschijnlijk daar niet zoveel besteld.