Nadat ik de storende fiets van de foto had gehaald en google erbij had verteld dat het een hotel café reastaurant in France was, was het niet moeilijk meer.
Volgende: waar hoort het gebouw bij en wat staat er op het dak waar nu Raad Plaatje staat?
Gemonde ligt op een route Eindhoven-Den Bosch die ik een paar keer per jaar fiets, de route gaat echter niet langs deze kiosk dus om te vinden had ik gezocht op muziekkiosk en kwam deze toen tegen.
Als ik dit plaatje zie, denk ik: Marienwaard
En ik weet dat het fout is.
Hoe zit het met vogels die rechtuit vliegen en afstanden uitgaande van Marienwaard @willem.m?
Vrijheid is niet iets wat je neemt, maar wat je de ander geeft.
Nee, daar is het niet in de buurt. En als ik een as the crow flies-aanwijzing geef, leert dit spel dat de locatie al snel gevonden is. Daarom een andere: de locatie ligt ergens tussen ons beiden in.
Ergens in Midden-Limburg, denk ik? Die witte, fraai gegolfde kopgevel heeft een sterke overeenkomst met de molenaarswoning van de Friedessemolen in Neer. Ik kan niet op m'n computer uitzoeken, want ik draai vandaag op m'n molen. Nogal buiig weer....
Ik zie drie aanknopingspunten in het Raad plaatje!:
- de kerk, niet zo'n grote. Denk ook dat de kerk in een klein dorp staat.
- de groene voorzieningskasten, een riool kast?
- het witte huis links met een klok gevel, meer precies een Gelderse gevel https://nl.wikipedia.org/wiki/Gelderse_gevel