Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1350 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

36040 berichten
👍 .
Hier is dan de volgende, misschien wat moeilijk....
Rand van plaats.jpg
Ergens in Haarlem?
Nee, wel in dezelfde provincie.
Zat ik met Haarlem toch dichtbij:
https://maps.app.goo.gl/nrB2cHAA51CbXmRVA
Helemaal goed Willem.m ! De Maasstraat in IJmuiden. Tussen de twee flatblokken met rode pannendak in ligt de Vechtstraat. Daar woonden m'n grootouders van moeders kant. Ik heb het over vanaf 1958 tot eind jaren zeventig. Hoe vaak heb ik als kind hier gespeeld, met de bossen en duinen zo dichtbij. Spannend! Hier heb ik ook de allereerste pedaalslagen op een geleend kinderfietsje beleefd. Ik raakte echter zo enthousiast dat ik, zonder dat m'n (groot)ouders ervan wisten, tot ver in Beverwijk was gekomen! 8) De foto heb ik in april 2010 genomen, jeugdherinneringen ophalen.
De volgende is voor jou.
IJmuiden en Beverwijk, daar ligt toch het Noordzeekanaal tussen?
Er was ook een gratis Rijkspont, die uitkwam op de Wijkerstraat in Velsen-Noord. Nog op stoomkracht.
11867.jpg
Nieuwe raadplaat, voordat het bezoek komt 🎄🍲🍷
foto..jpg
Voordat ik op bezoek ga even het zoekgebied verkleinen: Brabant?
Klopt .
Lijkt op de kerk van Achtmaal (die staat met de toren naar het noordoosten gericht), maar ik kon de sloot met regelklep niet vinden.
Klopt. We staan bij de Aa. JanH mag de volgende plaatsen.

Ik neem nog een slok wijn.
Gevonden door met Maps Den Bosch en omgeving zichtbaar te hebben op het scherm en vervolgens te zoeken op "kerk" en dan kijken welke aan de rand van een dorp zijn gesitueerd. De tweede was raak.

Nieuwe opgave:
KnipselCC.JPG
(en nu maar hopen dat ik genoeg heb geblurd)
overduidelijk Arcen
F5FH+GVG Arcen
https://maps.app.goo.gl/MkBfacQkEPnyhGNw9?g_st=ic
Overduidelijk goed.
Wat bedoel je met F5FH+GVG?
Beurt naar JandeFietser.
F5FH+GVG Arcen = is de nieuwe google locatie aanduiding
626380A3-8017-4443-A1D9-C1D54A0D901F.png

de nieuwe plaat,hopelijk genoeg gebulderd
ACC5E99A-C1F6-43C4-8A9E-E69C3955F70C.jpeg
Je ne sais pas.
Ik zie een slagbank, een vuister en een kollergang in museale opstelling staan. Een mismaakt monument, zo tochtig open in weer en wind. Meer een veredelde abri. C'est un moulin a huile (oliemolen), maar na diverse zoekpogingen in de Franse taal geen suc6....