Het verband met Goslar klopt, maar het is niet in de Harz !!Martin E. van Doornik schreef:Die typische openingen in de kerktorens zijn kenmerkend voor de Harz en omgeving. Zoiets heb ik in Goslar gezien. Maar ik heb geen tijd om te googlen, ik ga naar huis van mijn werk en sluit de PC af.

.
 .  Vakantiefietser in actie
 Vakantiefietser in actie 
 . Gelukkig is het reisdocument gered! Maar waar?
 . Gelukkig is het reisdocument gered! Maar waar?  De rivier is de Klarälven (heldere rivier; älv is Zweeds voor rivier) met op de achtergrond de toren van de witte Domkyrka uit 1773. De spoorlijn verbindt Oslo met Stockholm. De foto is gemaakt op 26 juni 2007, tijdens een dagtochtje over het Klarälvsbanan-fietspad vanuit mijn Zweedse huis, dat 62 km noordelijker ligt. Och tillbaka (en terug)!
 De rivier is de Klarälven (heldere rivier; älv is Zweeds voor rivier) met op de achtergrond de toren van de witte Domkyrka uit 1773. De spoorlijn verbindt Oslo met Stockholm. De foto is gemaakt op 26 juni 2007, tijdens een dagtochtje over het Klarälvsbanan-fietspad vanuit mijn Zweedse huis, dat 62 km noordelijker ligt. Och tillbaka (en terug)!

), wat niet kan bij Google Earth. De provincie Värmland helaas nog niet....
 ), wat niet kan bij Google Earth. De provincie Värmland helaas nog niet....