Nee, deze niet, maar ze bestaan wel. Bijvoorbeeld Rodriquez in de US maakt (of maakte) ze.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Nee, deze niet, maar ze bestaan wel. Bijvoorbeeld Rodriquez in de US maakt (of maakte) ze.
Ik ga ook even bekijken hoe ik dat ervaar. Nu gaan wij ook maar 1 á 2 keer per jaar echt op reis met de fiets. Daarnaast worden de tassen waarschijnlijk weinig gebruikt. Heb nog goedkope fietstassen waarvan het niet zo erg is als ze gestolen worden.Bert van Sprang schreef: ↑wo 21 jun, 2023 22:09Het enige nadeel van de city-modellen vind ik dat ze maar op een stand dicht kunnen, een flauwigheidje van Ortlieb. Dat heb ik aangepast door de sluitingen verstelbaar te maken.
waardoor je ook geen rackpacks kan gebruiken (ruimte die ik, met kleinere kinderen op sleeptouw best kan gebruiken).Bert van Sprang schreef: ↑wo 21 jun, 2023 22:09Het enige nadeel van de city-modellen vind ik dat ze maar op een stand dicht kunnen, een flauwigheidje van Ortlieb. Dat heb ik aangepast door de sluitingen verstelbaar te maken.
Ik ben ook wel benieuwd hoe je dat gedaan hebt. De riem waar die gespen in zitten, zitten toch helemaal vastgenaaid?Bert van Sprang schreef: ↑wo 21 jun, 2023 22:09Het enige nadeel van de city-modellen vind ik dat ze maar op een stand dicht kunnen, een flauwigheidje van Ortlieb. Dat heb ik aangepast door de sluitingen verstelbaar te maken.
Welkom, @tkmp! En meteen maar een leuke fiets meegebracht. Met Biopace nog wel!tkmp schreef: ↑ma 26 jun, 2023 08:52hi dit is mijn eerste post op dit forum,
gelijk maar even delen wat mijn oude nieuwe aanwinst is....... koga randonneur extra maat54, via kleinanzeigen.de en datzelfde bedrag besteed om alles lekker draaiende te maken, en een beetje persoonlijke touch
aanstaande woensdag gelijk maar eens een ronde nederland doen: maastricht-maasroute-gouda-loosdrecht-oostvaardersplassen-markerwaarddam-afsluitdijk-terschelling en terug zien we nog wel.koga randonneur extra 1991.jpg
Hier misschien?