Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1951 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

39004 berichten
Polling schreef:
za 17 jan, 2026 09:47
Knap gevonden Martin! We vonden het een beetje zielig gebouw, zo mooi van architectuur en dan een tankstation ervoor. Ik heb niet gevonden waar het voor gebruikt wordt nu, leek op een soort verpleeghuis ofzo.

Jouw beurt!
Het was inderdaad een woon-zorgcomplex.
Staan we nu al op pagina 1951 van deze Raad plaatje-rubriek, mijn geboortejaar!
Wij hebben met ons gezin vroeger (jaren '80 en '90) regelmatig gekampeerd op Warnsborn bij Schaarsbergen. De omgeving vaak verkend. Wandelingen in de bossen. De Posbank, bezoeken aan Bronbeek in Velp (m'n vrouw is geboren uit een KNIL-familie), vrienden in Dieren bezoeken. Daarom kwam die „kopie van kasteel Biljoen" in De Steeg me zo bekend voor, moest ik nou uitzoeken waar precies ook weer..... Inderdaad verdient zo'n pracht gebouw van architectuur meer een mooi verzorgde voortuin met bijvoorbeeld een zonnewijzer in het midden dan een lelijk tankstation. Wie doet er nou zoiets? Welstandcommissie of zo?

Waar stond mijn fiets gistermiddag?
DSC09765-bew.jpg
Veel kerken in Groningen gezien nu, maar niet gevonden. Zoeken op bakstenen romaanse kerk met toren zadeldak en twee galmgaten per zijde leverde veelresultaten, maar niet deze…
Wie zegt dat het Groningen is?