Nog een gokje dan: Canal de la Meuse op een saaie grijze dag en zo niet dan het Canal de la Marne au RhinBob&Marguérite schreef: Voor zo'n groot land zit je redelijk dichtbij, je moet wel naar het noorden
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Die zijn we ook gepasseerd,Michael W schreef:Messein; sluisnummer 47 ?
en réalité ! ChapeauMichael W schreef:Méréville
Het is in de oostelijke richting gefotografeerd vanuit de 1e verdieping van een poortgebouw dat de ingang van het kasteelterrein vormt (excuses voor m'n late reactie, want ik heb m'n PC het weekend niet gebruikt wegens bouw van een nieuwe schuur – in Zweedse stijl – naast mijn huis).Rachel schreef: Trouwens, ik heb me verwonderd over jouw camerapositie bij het maken van de oorspronkelijke ochtendfoto. Was je in een boom geklommen? Het is zo'n vogeltjesperspectief..
Ik laat m'n beurt graag een keer voorbijgaan met al die 63 of 64 oude sluisjes, 55 aquaducten en 126 bruggen langs dit 240 km lange kanaal in het zuiden van Frankrijk dat op 24 mei 1683 werd geopend.Bob&Marguérite schreef:We blijven nog even bij de kanalen en sluizen. Als je langs dit kanaal gefietst bent, is deze sluis(complex) je zeker opgevallen.