Op zich al knap 50,4 km uit de route evengoed nog een stukkie op de fiets!!!Michael W schreef:Laneuville, belgië ?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Houdremont, Gedinne, België ligt 50.4 km westelijkerBob&Marguérite schreef:Op zich al knap 50,4 km uit de route evengoed nog een stukkie op de fiets!!!Michael W schreef:Laneuville, belgië ?
Is zeer afhankelijk van de routeplanner welke je gebruikt..............maar jij bent te ver gefietstMichael W schreef:Houdremont, Gedinne, België ligt 50.4 km westelijkerBob&Marguérite schreef:Op zich al knap 50,4 km uit de route evengoed nog een stukkie op de fiets!!!Michael W schreef:Laneuville, belgië ?
en Vianden ligt 50.4 km oostelijker, maar gezien de leeuw moet het bijna wel in België zijn.
YepMichael W schreef:Naomé, Bièvre, België ?
Ik had in eerste instantie gezocht in De Groene Weg van het Fis, de gidsen van Paul heb ik nietBob&Marguérite schreef:YepMichael W schreef:Naomé, Bièvre, België ?
Waarom menig vakantiefietser?
In het routeboekje van Benjaminse Amsterdam - Barcelona moet je bij dit beeldje linksaf slaan. En menigeen heeft die mooie route gefietst. Echter het beeldje is zo klein dat je er snel langs fiets.
Naomé ligt op 49°55’20.22" N - 5°05’23.66" O
We hebben het gele pontje nog openBob&Marguérite schreef:Jij was op weg naar Rome?De tovenaar schreef:Ik zat op de verkeerde Benjaminse route en kwam uit in Vianden, ook op 49°55’
Okay vandaar maar één coördinaat gegeven, jullie maken het ook moeilijk
Ik ben benieuwd naar de volgende zoekplaat
Ik heb Benjaminse tot ongeveer de Vogezen gevolgd.Bob&Marguérite schreef: Jij was op weg naar Rome?
De poolcirkel (de noordelijke dan wel). dus 66,5 graden.De tovenaar schreef:Ik heb Benjaminse tot ongeveer de Vogezen gevolgd.Bob&Marguérite schreef: Jij was op weg naar Rome?
Leuk raadsel met die coordinaten, hier een hele makkelijke.
Op welke breedtegraad is dit?
Siebeneichen ja, aan het Elbe-Lübeckkanal. Mooi jaagpad langs het gehele kanaal.De tovenaar schreef:Na al jouw routes te hebben gedownload kwam ik ook hier uit.
klopt, ergens in Noorwegen op weg naar LofotenSjirkM schreef: De poolcirkel (de noordelijke dan wel). dus 66,5 graden.
Sjirk