Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ja, bij nader inzien zijn het inderdaad de Tarr steps niet. Daar stond ik in september 2015 op.
Dank voor het delen Jan. Het lijkt me een heel leuk idee om te fietsen langs dit soort 'vergeten' plekjes. Ik zal het onthouden voor een korte fietsvakantie door deze mooie omgeving.Jan2855 schreef: ↑ma 06 aug, 2018 13:41Chapeau Pont Mègalithique is goed opgezocht.Het is daar een prachtig gebied, vlak bij de Ardèche en de Chauzesac vol met resten van lang vervlogen tijden. Menhirs, oude graven en fossielen.
De meesten die nu genieten van het water van de Ardèche weten niet half wat een schatten landinwaarts te vinden zijn.
Jan
Ai, dat had ik niet gezien. Please go your gang...timvanveen schreef: ↑ma 06 aug, 2018 14:05Ja zeg, er wordt me gewoon een raadplaat door de neus geboord. Ik had toch als eerste de kei van dalfsen goed geraden?
Ik wou net zeggen, ik heb ook weer een leuk zoekplaatje geschoten en probeer al dagen de foto te raden....timvanveen schreef: ↑ma 06 aug, 2018 14:05Ja zeg, er wordt me gewoon een raadplaat door de neus geboord. Ik had toch als eerste de kei van dalfsen goed geraden?
Oeps, kennelijk ben ik nog niet op de hoogte van de regels hier. Excuus.timvanveen schreef: ↑ma 06 aug, 2018 14:05Ja zeg, er wordt me gewoon een raadplaat door de neus geboord. Ik had toch als eerste de kei van dalfsen goed geraden?
Had je eindelijk de beurt en kies je deze. Ik herkende hem ook gelijk toen ik de foto zag. Je staat toch over de reling te turen op de boot.Fedor schreef: ↑ma 06 aug, 2018 19:55Eilean Musdile Lighthouse
https://www.google.com/maps/place/56°27 ... 7389?hl=en
Niet gechecked of de foto Googlebaar was trouwens