Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 214 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

36107 berichten
Af en toe zie ik ook bruggen voorbijkomen. Daar wil ik er graag één aan toevoegen.
IMG_20180128_124233.jpg
Waar is deze brug te vinden?

Veel succes.
Jan
Lijkt op het type "clapper bridge" in Engeland, maar het is niet de Tarr Steps, en andere die er op lijken heb ik nog niet kunnen vinden...
Misschien is het wel in Bretagne...

Moet helaas werken en kan niet zoeken. Succes!
Gougane Barra, Ballingeary Cork, Ierland?

Jan
Hilver schreef:
ma 06 aug, 2018 12:05
De Tarr steps?
Over de Barle in het Exmoor National Park, Somerset, England?

Jan
Nee, die ziet er meer solide uit. Ik was daar nog vorig jaar mei.
willem.m schreef:
ma 06 aug, 2018 12:06
Hilver schreef:
ma 06 aug, 2018 12:05
De Tarr steps?
Over de Barle in het Exmoor National Park, Somerset, England?

Jan
Nee, die ziet er meer solide uit. Ik was daar nog vorig jaar mei.
Ja, bij nader inzien zijn het inderdaad de Tarr steps niet. Daar stond ik in september 2015 op.
Terwijl ik me dat realiseerde en mijn reactie wijzigde, reageerde willem.m al op mijn posting.
Excuses willem.

Jan
Chapeau Pont Mègalithique is goed opgezocht.Het is daar een prachtig gebied, vlak bij de Ardèche en de Chauzesac vol met resten van lang vervlogen tijden. Menhirs, oude graven en fossielen.
De meesten die nu genieten van het water van de Ardèche weten niet half wat een schatten landinwaarts te vinden zijn.

Jan
Jan2855 schreef:
ma 06 aug, 2018 13:41
Chapeau Pont Mègalithique is goed opgezocht.Het is daar een prachtig gebied, vlak bij de Ardèche en de Chauzesac vol met resten van lang vervlogen tijden. Menhirs, oude graven en fossielen.
De meesten die nu genieten van het water van de Ardèche weten niet half wat een schatten landinwaarts te vinden zijn.

Jan
Dank voor het delen Jan. Het lijkt me een heel leuk idee om te fietsen langs dit soort 'vergeten' plekjes. Ik zal het onthouden voor een korte fietsvakantie door deze mooie omgeving.
(...)
Ja zeg, er wordt me gewoon een raadplaat door de neus geboord. Ik had toch als eerste de kei van dalfsen goed geraden?
timvanveen schreef:
ma 06 aug, 2018 14:05
Ja zeg, er wordt me gewoon een raadplaat door de neus geboord. Ik had toch als eerste de kei van dalfsen goed geraden?
Ai, dat had ik niet gezien. Please go your gang...
timvanveen schreef:
Ik wou net zeggen, ik heb ook weer een leuk zoekplaatje geschoten en probeer al dagen de foto te raden.... :wink:
timvanveen schreef:
Oeps, kennelijk ben ik nog niet op de hoogte van de regels hier. Excuus.

Jan

En ik was juist zo blij dat ik ook eens een plaatje had.
Sorry Jan, je krijgt hier niks voor niks.
Ik hoop dat deze foto niet googlebaar is, maar jullie zullen waarschijnlijk het tegendeel bewijzen. Waar staat dit gebouw?
Afbeelding
Eilean Musdile Lighthouse

https://www.google.com/maps/place/56°27 ... 7389?hl=en

Niet gechecked of de foto Googlebaar was trouwens ;)
Nondju dat is snel! Maar wel goed. Aan jou de eer.

edit: spelfout
De foto was idd niet Googlebaar trouwens ;)

Deze nog niet gebruikt geloof ik...
aaa - kopie.JPG
Lastig hoor. Noem een heideveld zonder bankje...
Fedor schreef:
ma 06 aug, 2018 19:55
Eilean Musdile Lighthouse

https://www.google.com/maps/place/56°27 ... 7389?hl=en

Niet gechecked of de foto Googlebaar was trouwens ;)
Had je eindelijk de beurt en kies je deze. :? Ik herkende hem ook gelijk toen ik de foto zag. Je staat toch over de reling te turen op de boot.