Huis te Diepenheim, ben toevallig daar langs geweest, afgelopen zaterdag
https://www.google.nl/maps/@52.2012787, ... ?entry=ttu
Prachtig Twente!
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Twente is mede zo mooi omdat de rijke industriëlen daar hebben huisgehouden.
Ja en de kunst is hoe doe je dat, hoe krijg je dat voor elkaar. Mij verbaast het altijd als je in een kerk staat, zelfs in die van kleine dorpen, hoe mooi het is gebouwd. Niemand die zich afvraagt hoe is het mogelijk dat ze met zo weinig volk toch zo'n mooie kerk hebben willen moesten bouwen.Poppink schreef: Twente is mede zo mooi omdat de rijke industriëlen daar hebben huisgehouden.
Nou, toch wel hoor. Mijn betover(over?)grootvader was in 1844 al metselaar.
Ik was zaterdag niet op fiets, dat heb ik nooit gezegd, maar op busexcursie (zie foto, opstapplaats Assen) met Oost-Groninger molenaars om diverse molens in Twente en Achterhoek te bezichtigen. Dus verwacht geen raad plaatjes van mij uit die mooie streken. Hier is dan de volgende (in ieder geval niet in Fryslân). Met een knipoog naar gisteren (zondag).
Op de IJssellijn (treinserie 3600) rijden nu toch geen koplopers meer?Martin E. van Doornik schreef: ↑wo 17 apr, 2024 00:24Gezocht van Deventer tot Oldenzaal, Zwolle tot Dieren, Zwolle tot Haren, en nou richting Nijkerk. Noppes, wordt al laat....