Dat is nou de charme van fotografie, ook bij slecht weer.
Ik ben nu op m'n molen, ik kan die beautiful British photo niet uitzoeken.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:/offtopicMartin E. van Doornik schreef: ↑za 25 mar, 2023 10:18Per trein naar R'dam-Alexander en dan verder gefietst. Maar het was een erg ongure dag, met dramatische wolkenpartijen op zwart-wit foto's. Door de veenverzakkingen verkeerde de betegelde fietspaden vanaf Alexander ook nog in slechte staat, wat me driemaal lekke banden opleverde....
Dank je Jurr, maar ik had in 2004 nog nooit van die waterbus gehoord. Dan ben ik vast nog langer onderweg. Bovendien viel het met de regen mee. Anders had ik geen foto's gemaakt van de stormvloedkering met de machtige schuiven.Jurr schreef: ↑za 25 mar, 2023 14:09/offtopicMartin E. van Doornik schreef: ↑za 25 mar, 2023 10:18Per trein naar R'dam-Alexander en dan verder gefietst. Maar het was een erg ongure dag, met dramatische wolkenpartijen op zwart-wit foto's. Door de veenverzakkingen verkeerde de betegelde fietspaden vanaf Alexander ook nog in slechte staat, wat me driemaal lekke banden opleverde....
Mocht je nog eens willen gaan met slecht weer en minder willen fietsen dan kun je ook onder de Erasmusbrug de Waterbus richting Dordrecht pakken met je fiets, en dan vanaf Alblasserdam of eventueel al een halte eerder met het Driehoeksveer richting de Kinderdijkse molens. Fiets mag gratis mee op de Waterbus.