Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Expresso, heel goed gevonden! Het is de NS-fietsenstalling (gebouwd in 1929) die je, wanneer je het Groninger Hoofdstation uitloopt, schuin links voor je zag staan met het witte Peerd van Ome Loeks recht voor je.
Goodrich Castle in Hereford? Ik heb van deze lijst gebruik gemaakt (scroll tot er een overzicht zichtbaar wordt): http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_castles_in_Englandkeesswart schreef:Het is niet Corfe Castle, maar wel een eind in de goede richting.
Zoek nog maar even door Martin. Op deze lijst ga je hem niet vindenMartin E. van Doornik schreef:Goodrich Castle in Hereford? Ik heb van deze lijst gebruik gemaakt (scroll tot er een overzicht zichtbaar wordt): http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_castles_in_England
Hij staat in mijn achtertuin Martin, in Santpoort-Noord, richting pontje IJmuiden, zelfde naam als het er achterliggende natuurgebied, ook de weg erlangs heet zoMartin E. van Doornik schreef:Om even bij kastelen te blijven: ondanks de redelijke kou heb ik op Goede Vrijdag 29 maart j.l. een fietstocht gemaakt en daar kwam ik dit imposante gebouw tegen. Welk kasteel is dit en waar?
Makkelijk zat, kasteel Westhove in Domburg, nu als jeugdherberg van Stayokay in gebruik. Als jeugdherbergliefhebber weet ik er alles van. Michael, je vergat de naam te vermelden van het kasteel bij Santpoort-Noord, welke plaats wel juist is. Ik was op Westerveld te Driehuis om daar bloemen te leggen bij mijn vader, die op 29 maart 1963 is overleden, nu 50 jaar geleden. Hij was ook wereldfietser, alhoewel die term nog uitgevonden moest worden....Michael W schreef:Nog maar een kasteeltje in iemand anders achtertuintje
Martin E. van Doornik schreef:Michael, je vergat de naam te vermelden van het kasteel bij Santpoort-Noord, welke plaats wel juist is.
Landgoed Duin en Kruidberg hé, aan de Duin en Kruidbergerwegzelfde naam als het er achterliggende natuurgebied, ook de weg erlangs heet zo
Michael W schreef:Martin E. van Doornik schreef:Michael, je vergat de naam te vermelden van het kasteel bij Santpoort-Noord, welke plaats wel juist is.Landgoed Duin en Kruidberg hé, aan de Duin en Kruidbergerwegzelfde naam als het er achterliggende natuurgebied, ook de weg erlangs heet zo
en aan deze weg ligt ook de toegang naar natuurgebied Duin en Kruidberg van Natuurmonumenten
Het staat op de website van Stayokay maar daar ben ik nog nooit geweest, binnen Walcheren gezien wel op de (inmiddels opgeheven) jeugdherberg van Vlissingen overnacht, zie mijn topic met foto's over alle jeugdherbergen waar ik heb overnacht.Michael W schreef:Ik had het moeten wetenMartin E. van Doornik schreef:Makkelijk zat, kasteel Westhove in Domburg, nu als jeugdherberg van Stayokay in gebruik. Als jeugdherbergliefhebber weet ik er alles van.