Ik heb nog foto's van Oranjedorp, Roswinkel, Zwartemeer en zo, maar die wachten nog op scannen. Anders had ik iets uit die buurt genomen.
Deze is al gescand.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Als je schaatst in Friesland heb je het land om je heen op enkel- of kniehoogte, in Groningen vaak op schouderhoogte.
Klopt, waar ik woon is het water in de sloten wel 2 meter lager dan het maaiveld. Jaren geleden een kano gehuurd en ik zag niks van het landschap behalve riet....
Inderdaad Jan.
Volgens mij staat er in de ongeschreven regels niet dat je je moet verantwoorden waarom je een plaatje hebt uitgekozen.
De kniehoogte was de aanwijzing voor Friesland en ik wilde jullie niet eeuwig laten rondgrazen door heel Friesland en kwam daarom eerst met de locatie ten westen van de Greidhoek en vervolgens met de Mennonieten aanzetten.Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 26 feb, 2023 16:42Maar als het Friesland zou zijn, is het een onbegonnen werk met een enorm netwerk van die smalle waterwegen. De Ee bijvoorbeeld is veel te breed. Laat maar zitten....
De loop van het water was voor mij de trigger.HAK aka Herman schreef: ↑di 28 feb, 2023 00:07Ja Grauwe Kat had ik ook gevonden maar vond nog te veel verschillen tussen de foto's, vandaar m'n vraag hoe oud de foto wel niet was....
Daar heb je gelijk in. De vraagstelling kwam meer voort uit nieuwsgierigheid. Naar het waarom van het nemen en scannen van de foto.Poppink schreef: Volgens mij staat er in de ongeschreven regels niet dat je je moet verantwoorden waarom je een plaatje hebt uitgekozen.