Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1422 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35919 berichten
Onderdeel van een fietstocht over de waterscheiding van Moezel, Saone, Maas, Rijn, waarbij ik bij de zuidelijke toegang tot de Vennbahnweg ineens besloot af te wijken van mijn plan.
Snel gevonden toch.
Ga je gang Jan.
Ja had eerder gepost dat je langs de waterscheiding van Maas en Moezel/Rijn had gefietst, en ook dat je enige "vergissing" de Vennbahn Radweg is.
Nieuwe opgave, weer gewoon uit het rood-wit-blauwe!
KnipselmeteengewoneNLvlag.JPG
Goed bezig in Groningen!
Beurt weer terug.
Zeg dat! Er gaat niets boven Groningen.
Alle dagen strijk en zet.jpg
Je hebt anders een verdraaid goed geheugen over eerder geposte foto's, verhalen en opmerkingen Jan.
Achterzijde scheepvaartmuseum Groningen
Poppink schreef:
vr 24 feb, 2023 22:36
Je hebt anders een verdraaid goed geheugen over eerder geposte foto's, verhalen en opmerkingen Jan.
Ben soms een beetje bang dat Rechercheur Jan daar een spreadsheet voor heeft.
Hijs het zeil maar weer Herman.
Trakteer je ons op een mooi stukje Drenthe?
Kan zo 123 geen Drenthe vinden daarom deze maar;
20160801_130729.jpg
Makkelijk zat, Roermond.
https://www.google.nl/maps/@51.1933832, ... 384!8i8192

Heb de eerdere raad plaatjes zoals Krewerd en Groningen niet gezien, want ik had bezoek in huis.
Beurt aan Martin...
Martin E. van Doornik schreef:
za 25 feb, 2023 00:45
Heb de eerdere raad plaatjes zoals Krewerd en Groningen niet gezien, want ik had bezoek in huis.
Dan hebben anderen ook kans Groningen "te ontdekken". :wink:
Grandonneur schreef:
vr 24 feb, 2023 23:34
Ben soms een beetje bang dat Rechercheur Jan daar een spreadsheet voor heeft.
Eh nee, dat niet. Zoeken op het forum helpt.🧐
JanH schreef:
za 25 feb, 2023 08:20
Martin E. van Doornik schreef:
za 25 feb, 2023 00:45
Dan hebben anderen ook kans Groningen "te ontdekken". :wink:
Ik had gisteren m'n 72e verjaardag, vandaar
Gefeliciteerd..
De toren van St. Christoforus in Roermond is zeker een van de bekendste kerktorens van Limburg, vandaar. Wat de Martinitoren voor Groningen is. In 1970 heb ik ook langs Roermond gefietst.
Hier is de volgende:
DSCF2119.JPG
Ik denk hier ergens bij Wirdum.
Heel goed Renel, hier bij het Friese Wirdum. Ik zeg Friese, want er bestaan elders nog twee dorpen met dezelfde naam. Ik wou in Wirdum het huis eens zien waar m'n moeder en haar familie in de oorlog als evacués hebben gewoond vanwege het Sperrgebiet in de eigenlijke woonplaats IJmuiden.
De volgende is voor jou.
De volgende dan:
torenstraat.jpg