Laat ik met het land beginnen. Italie.
Groet,
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ja, alleen zien de Zuid-Tirolers dat toch iets anders, als je gaat kijken hoeveel gebieden er alleen in Europa ergens ander bij willen horen of zich zelf af willen scheiden moeten we als dat allemaal doorgaat terug naar school, topografie wordt dan helemaal moeilijk voor de mensen die nu al niet weten waar Spanje bijvoorbeeld op de kaart te vinden is.Michael W schreef:Reschen is ook Italië hoorPman schreef:Ergens tussen Reschen en Venetië , ik denk nog net in Oostenrijk. Het plaatje is daarvoor iets te onduidelijk.
...heel slim maar ik kan dit niet goed rekenen( al was het alleen al omdat je via het profiel gespiekt hebt ).Pman schreef:Ergens tussen Reschen en Venetië , ik denk nog net in Oostenrijk. Het plaatje is daarvoor iets te onduidelijk.
Warm ?? Italië was 100% goed !!!mapel63 schreef:Warm......ruudvp schreef:Laat ik met het land beginnen. Italie.
Groet,
Misschien bedoelde de poster wel gewoon dat het in Italië warm is... Lighten up, er gaat alleen maar eeuwige roem aan je voorbij !Michael W schreef:Warm ?? Italië was 100% goed !!!mapel63 schreef:Warm......ruudvp schreef:Laat ik met het land beginnen. Italie.
Groet,
Diegene die de plaatjes plaatst moet natuurlijk wel eerlijke antwoorden geven !!
Door het als 'warm' te bestempelen gaan mensen zoeken in Oostenrijk of Zwitserland.
Lezen is ook een kunst...in de vraagstelling stond duidelijk: Uitzicht op...?Michael W schreef:Warm ?? Italië was 100% goed !!!mapel63 schreef:Warm......ruudvp schreef:Laat ik met het land beginnen. Italie.
Groet,
Diegene die de plaatjes plaatst moet natuurlijk wel eerlijke antwoorden geven !!
Door het als 'warm' te bestempelen gaan mensen zoeken in Oostenrijk of Zwitserland.
Typisch Zweedse architektuur gecombineerd met wat Volvo's en Saab auto's in het filmpje maar welke rivier danwel plaats weet ik niet .Martin E. van Doornik schreef:Ditmaal geen foto, maar een filmpje, dat vanuit mijn fiets is opgenomen. Het rammelende geluid komt van de metalen bandenlichters in het Simson-reparatiedoosje dat in het voorvakje van mijn stuurtas lag.
http://www.youtube.com/watch?v=V-gGTF5t ... ature=plcp
Maar waar?