Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 138 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

36056 berichten
Uitzicht op.......?

Afbeelding
Laat ik met het land beginnen. Italie.

Groet,
ruudvp schreef:Laat ik met het land beginnen. Italie.

Groet,
Warm......
Ergens tussen Reschen en Venetië :wink: , ik denk nog net in Oostenrijk. Het plaatje is daarvoor iets te onduidelijk.
Pman schreef:Ergens tussen Reschen en Venetië :wink: , ik denk nog net in Oostenrijk. Het plaatje is daarvoor iets te onduidelijk.
Reschen is ook Italië hoor 8)
Michael W schreef:
Pman schreef:Ergens tussen Reschen en Venetië :wink: , ik denk nog net in Oostenrijk. Het plaatje is daarvoor iets te onduidelijk.
Reschen is ook Italië hoor 8)
Ja, alleen zien de Zuid-Tirolers dat toch iets anders, als je gaat kijken hoeveel gebieden er alleen in Europa ergens ander bij willen horen of zich zelf af willen scheiden moeten we als dat allemaal doorgaat terug naar school, topografie wordt dan helemaal moeilijk voor de mensen die nu al niet weten waar Spanje bijvoorbeeld op de kaart te vinden is.
Afbeelding
...heel slim maar ik kan dit niet goed rekenen( al was het alleen al omdat je via het profiel gespiekt hebt :lol: ).

@expresso: met zo'n alias wat zoveel lijkt op espresso moest je het wel weten. Ik ga ervan uit dat de bewerkte foto uit je prive-collectie is. Deze reuzen-stoelen staan inderdaad aan het eind van de Vinschgauerradweg welke onderdeel uitmaakt van de Via Claudia Augusta, met uitzicht op...Merano.
Mapel, je hebt helemaal gelijk. Alleen als je weet waar die stoelen staan kun je het goede antwoord geven, de rest van de foto gaf gewoon te weinig aanknopingspunten.
mapel63 schreef:

Groet,
Warm......
Warm ?? Italië was 100% goed !!!

Diegene die de plaatjes plaatst moet natuurlijk wel eerlijke antwoorden geven !! :roll:
Door het als 'warm' te bestempelen gaan mensen zoeken in Oostenrijk of Zwitserland.
Michael W schreef:
mapel63 schreef:

Groet,
Warm......

Diegene die de plaatjes plaatst moet natuurlijk wel eerlijke antwoorden geven !! :roll:
Door het als 'warm' te bestempelen gaan mensen zoeken in Oostenrijk of Zwitserland.
Misschien bedoelde de poster wel gewoon dat het in Italië warm is... Lighten up, er gaat alleen maar eeuwige roem aan je voorbij :lol: !
Michael W schreef:
mapel63 schreef:

Groet,
Warm......

Lezen is ook een kunst...in de vraagstelling stond duidelijk: Uitzicht op...?
Dan is Italie niet het juiste antwoord evenals ergens tussen Reschen-Venetie.

De 2 reuzenstoelen met uitzicht op Merano zijn voor iedereen die vanuit Mals de Vinschgauerradweg richting Bolzano fiets 2 niet te overziene objecten.
mapel63 schreef: Lezen is ook een kunst...
Voor sommige zeker ja 8)
Vind dit best een leuk draadje! Daarom nog maar een foto. Wel iets lastiger dit keer maar je moet de foto goed bestuderen. En ja deze is ook genomen tussen Reschen-Venetie. Wie oh wie?

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Afbeelding
Ik had het kunnen weten, wederom espresso. Dit is de Ponte Vecchio in Bassano del Grappa.
Chapeau!

Ook komt hier de toverdrank Grappa vandaan.
Mapel, er zijn meerdere overdekte bruggen in het noorden van Italië, ik gok op Bassano del Grappa over de rivier Brenta, was wel even zoeken.

Tijdens het zoeken geef je het antwoord al.
Ditmaal geen foto, maar een filmpje, dat vanuit mijn fiets is opgenomen. Het rammelende geluid komt van de metalen bandenlichters in het Simson-reparatiedoosje dat in het voorvakje van mijn stuurtas lag.

http://www.youtube.com/watch?v=V-gGTF5t ... ature=plcp

Maar waar?
en het gekke is: er zijn meer bruggen in Italie die Ponte Vecchio heten, komt waarschijnlijk omdat Ponte Vecchio letterlijk betekent: oude brug.

De rivier is idd de Brenta, knap dat jullie het zo snel wisten(had ook niet anders verwacht van wereldfietsers :wink: ).
Martin E. van Doornik schreef:Ditmaal geen foto, maar een filmpje, dat vanuit mijn fiets is opgenomen. Het rammelende geluid komt van de metalen bandenlichters in het Simson-reparatiedoosje dat in het voorvakje van mijn stuurtas lag.

http://www.youtube.com/watch?v=V-gGTF5t ... ature=plcp

Maar waar?
Typisch Zweedse architektuur gecombineerd met wat Volvo's en Saab auto's in het filmpje maar welke rivier danwel plaats weet ik niet :( .

Varmland mss?