Nogmaals voor Blanche:
Precies goedDe tovenaar schreef:Plaatje 2 Japan, hier ergens?
Vlakbij de lavendelvelden van Hokkaido, Japan
Pico del Teide is ook goed.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Precies goedDe tovenaar schreef:Plaatje 2 Japan, hier ergens?
Dus niet de Wieckerbrücke bij Greifswald (nr. 3 op de ranglijst van ophaalbruggen voor Duitse toeristen, na de Amsterdamse Magere Brug en de niet door Vincent van Gogh geschilderde nepbrug in Arles ), maar een andere hotspot op de Hanzeroute: de Hogendiekbrücke bij Steinkirchen?!Michael W schreef:Fout.
Deze Klappbrücke staat niet in Papenburg Ostfriesland, maar wel in Niedersachsen.
Extra tip: In das Land zwischen Elbe und Weser
Helemaal goed Keeskeesswart schreef:de Hogendiekbrücke bij Steinkirchen?!
St Ivan, boven Kotor:Michael W schreef:Kotor ?De tovenaar schreef: Land is goed, weet je ook waar?
De San Giovanni vesting
Trattoria da Bruno, Huizerweg 1, BlaricumMartin E. van Doornik schreef:En waar staat dit Italiaans restaurant (wel in Nederland)? Dit huis betekent heel veel voor me.
http://www.mijnalbum.nl/Album=3OI4LEOX
Ook helemaal goed! De naam heb je ongetwijfeld gegoogled. In dit huis ben ik namelijk geboren en opgegroeid, mijn opa en later mijn vader hadden hier hun kapperszaak. Mijn familie heeft hier drie generaties gewoond. In mijn beginjaren als wereldfietser maakte ik vanuit dit huis verschillende fietstochten, zeg maar van 1969 t/m 1972. Mijn vader maakte van 1937 t/m 1960 ook verre fietstochten vanuit hetzelfde adres. De foto is op de regenachtige 26 mei 2006 genomen toen ik per trein van Groningen naar Schiphol ging voor een vlucht naar fietsvakantiebestemming. In Hilversum stapte ik uit om in Blaricum mijn geboortehuis "aan te tikken" en dan in Bussum-Naarden de trein weer gepakt. Het is ook in Blaricum waar de vereniging De Wereldfietser is opgericht!Michael W schreef:Trattoria da Bruno, Huizerweg 1, BlaricumMartin E. van Doornik schreef:En waar staat dit Italiaans restaurant (wel in Nederland)? Dit huis betekent heel veel voor me.
http://www.mijnalbum.nl/Album=3OI4LEOX
Dit was ook m'n bedoeling anders was de foto nooit opgelost. Boven de deur hangt het wapen van Blaricum, die had m'n opa in 1922 laten maken. Een zelfgemaakte kopie van deze gevelsteen op ware grootte zit aan m'n tweede huis in Zweden!Michael W schreef:De naam staat gewoon op het uithangbordMartin E. van Doornik schreef:De naam heb je ongetwijfeld gegoogled.