Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ook een mooi stukje Hanzefietsroute, maar één gids te ver.Pman schreef:Ik gok even op een camping in de buurt van Peenemunde (Hier staat een hele grote energiecentrale) In 1992 over de betonplaten van Lübeck naar de Poolse grens gefietst, het weer was destijds zo slecht dat ik toen maar afgebogen ben naar Berlijn. Ik denk dat deze foto in 2008 is gemaakt. Reclame maken voor het stuk langs de Oostzee is zowieso een goed idee, het zal er in de afgelopen 20 jaar wat voorzieningen betreft wel op vooruit zijn gegaan, ik mag hopen dat ze de oude grensweg inmiddels wel voorzien hebben van nieuw asfalt, die betonplaten met gaten erin waren nu niet bepaald plezierig om over te fietsen.
Ojee.............................hier kun je alle antwoorden vinden http://www.luehesand.de/Insel.htm maar er vaart een kleine fähre, dus als je fiets niet te groot isMichael W schreef:Klopt, maar de vraag is, kan je daar ook als langskomende fietser kamperen ?Bob&Marguérite schreef:Nou zeg het nu maar L..............
Dat is nog maar de vraag; vroeger kon het niet, want ze namen je gewoon niet mee in die twee motorbootjes die ze hadden. Fietsen moesten aan de wal blijven staan. Misschien is het inmiddels anders geworden, maar dat zal Kees wel wetenBob&Marguérite schreef: Ojee.............................hier kun je alle antwoorden vinden http://www.luehesand.de/Insel.htm maar er vaart een kleine fähre, dus als je fiets niet te groot is
Lijkt me een riviervertakking. Maar op Google Maps kon ik niets vinden langs Nederlandse rivieren. Rood-witte masten zie ik vaak in Duitsland.Michael W schreef:Rara, waar zou dit toch kunnen zijn?keesswart schreef:Misschien wordt het tijd om de horizon weer eens te verleggen van kikkerperspectief naar vogelperspectief . Welke camping hebben we hier in beeld?
Bob&Marguérite schreef: Dit keer alleen waar?
Nu met plaatje zoals het er toen (1992) uitzag (het was toen net even droog) Zo te zien is er toch nog wel wat werk te verzetten daar, al zou het mooi zijn een aantal stukken zo te laten.Michael W schreef:Helemaal klaar inmiddelsPman schreef:ik mag hopen dat ze de oude grensweg inmiddels wel voorzien hebben van nieuw asfalt, die betonplaten met gaten erin waren nu niet bepaald plezierig om over te fietsen.