Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 113 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

36042 berichten
Michael W schreef:
Rara, waar zou dit toch kunnen zijn? :wink:
Een paar foto's terug zaten we hier niet ver vandaan :wink:
Ik gok even op een camping in de buurt van Peenemunde (Hier staat een hele grote energiecentrale) In 1992 over de betonplaten van Lübeck naar de Poolse grens gefietst, het weer was destijds zo slecht dat ik toen maar afgebogen ben naar Berlijn. Ik denk dat deze foto in 2008 is gemaakt. :lol: Reclame maken voor het stuk langs de Oostzee is zowieso een goed idee, het zal er in de afgelopen 20 jaar wat voorzieningen betreft wel op vooruit zijn gegaan, ik mag hopen dat ze de oude grensweg inmiddels wel voorzien hebben van nieuw asfalt, die betonplaten met gaten erin waren nu niet bepaald plezierig om over te fietsen.
Pman schreef:Ik gok even op een camping in de buurt van Peenemunde (Hier staat een hele grote energiecentrale) In 1992 over de betonplaten van Lübeck naar de Poolse grens gefietst, het weer was destijds zo slecht dat ik toen maar afgebogen ben naar Berlijn. Ik denk dat deze foto in 2008 is gemaakt. :lol: Reclame maken voor het stuk langs de Oostzee is zowieso een goed idee, het zal er in de afgelopen 20 jaar wat voorzieningen betreft wel op vooruit zijn gegaan, ik mag hopen dat ze de oude grensweg inmiddels wel voorzien hebben van nieuw asfalt, die betonplaten met gaten erin waren nu niet bepaald plezierig om over te fietsen.
Ook een mooi stukje Hanzefietsroute, maar één gids te ver. :wink:
Pman schreef:ik mag hopen dat ze de oude grensweg inmiddels wel voorzien hebben van nieuw asfalt, die betonplaten met gaten erin waren nu niet bepaald plezierig om over te fietsen.
Helemaal klaar inmiddels :wink:

Afbeelding
keesswart schreef: Ook een mooi stukje Hanzefietsroute, maar één gids te ver. :wink:
Afbeelding
Ja, ja ook die mast waar de fotograaf in zat, maar waar??????? :?

Is het deze mast: Afbeelding
Bob&Marguérite schreef:Ja, ja ook die mast waar de fotograaf in zat, maar waar??????? :?
Jij bent er vast langsgefietst, want het is dezelfde rivier als die van die spoorbrug :wink:
Nou zeg het nu maar L.............. :wink:
Bob&Marguérite schreef:Nou zeg het nu maar Lühesand :wink:
Klopt, maar de vraag is, kan je daar ook als langskomende fietser kamperen ? 8)
Michael W schreef:
Bob&Marguérite schreef:Nou zeg het nu maar L.............. :wink:
Klopt, maar de vraag is, kan je daar ook als langskomende fietser kamperen ? 8)
Ojee.............................hier kun je alle antwoorden vinden http://www.luehesand.de/Insel.htm maar er vaart een kleine fähre, dus als je fiets niet te groot is 8)
Weer eens wat nieuws :D

Afbeelding

Kwam um gisteren tegen bij de discussie sluizen/deuren.
Dit keer alleen waar?
Dus niet hoe, wat, hoeveel en waarom :wink:
Bob&Marguérite schreef: Ojee.............................hier kun je alle antwoorden vinden http://www.luehesand.de/Insel.htm maar er vaart een kleine fähre, dus als je fiets niet te groot is 8)
Dat is nog maar de vraag; vroeger kon het niet, want ze namen je gewoon niet mee in die twee motorbootjes die ze hadden. Fietsen moesten aan de wal blijven staan. Misschien is het inmiddels anders geworden, maar dat zal Kees wel weten :wink:
Michael W schreef:
keesswart schreef:Misschien wordt het tijd om de horizon weer eens te verleggen van kikkerperspectief naar vogelperspectief :roll: . Welke camping hebben we hier in beeld?

Afbeelding
Rara, waar zou dit toch kunnen zijn? :wink:
Lijkt me een riviervertakking. Maar op Google Maps kon ik niets vinden langs Nederlandse rivieren. Rood-witte masten zie ik vaak in Duitsland.
Bob&Marguérite schreef: Dit keer alleen waar?
Afbeelding

Rideau Canal, Ottawa, Ontario, Canada
http://www.rideau-info.com/canal/locks/ ... ttawa.html
Afbeelding
Dan nu maar eens iets wat niet door mensenhanden gemaakt is.

Afbeelding
Afbeelding

Kan dat niet wat groter?
Michael W schreef:
Pman schreef:ik mag hopen dat ze de oude grensweg inmiddels wel voorzien hebben van nieuw asfalt, die betonplaten met gaten erin waren nu niet bepaald plezierig om over te fietsen.
Helemaal klaar inmiddels :wink:

Afbeelding
Nu met plaatje zoals het er toen (1992) uitzag (het was toen net even droog) Zo te zien is er toch nog wel wat werk te verzetten daar, al zou het mooi zijn een aantal stukken zo te laten.

Afbeelding
Bob&Marguérite schreef:Afbeelding

Kan dat niet wat groter?
Sorry, zo groot genoeg?

Afbeelding
Misschien heb ik het wat moeilijker gemaakt door een aantal delen uit de foto weg te knippen. De overgebleven fotostukjes staan wel op de juiste plaatsen. Waar is dit?

Afbeelding