Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 8 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34460 berichten

Martin E. van Doornik schreef:Hindeloopen, makkelijk herkenbaar aan de kerktoren!
Klopt !!

Nou als jullie het niet eens worden over de procedures dan doe ik wel een plaatje :lol:


Waar is dit???

Afbeelding

Blanche schreef:Nou als jullie het niet eens worden over de procedures dan doe ik wel een plaatje :lol:
Waar is dit???
Bulgarije ? de Trigrad Gorge ? 8)

Hé Blanche,

Gaat wel erg gemakkelijk worden met die URL in je underline. :wink:

Michael W schreef:Bulgarije ? de Trigrad Gorge ? 8)
Hier ergens

De tovenaar schreef:
Michael W schreef:Bulgarije ? de Trigrad Gorge ? 8)
Hier ergens
Hier dus redelijk precies :wink:

Afbeelding

Volgende!
Waar ben ik?

Afbeelding

Hint: St. Michelsgestel is het niet! Hoewel het heel erg op lijkt! :wink:

Froggy schreef:Volgende!
Waar ben ik?
Volgens jouw whereabouts in Mexico maar stiekem in de Dolomieten? ;-)

De tovenaar schreef:Volgens jouw whereabouts in Mexico maar stiekem in de Dolomieten? ;-)
Nee joh, hij staat op een berg !! :wink:

Michael W schreef:
De tovenaar schreef:Volgens jouw whereabouts in Mexico maar stiekem in de Dolomieten? ;-)
Nee joh, hij staat op een berg !! :wink:
Ik geloof dat het de Pyreneeën dan zijn, ergens bij Andorra? ;-)

De tovenaar schreef:
Michael W schreef:
De tovenaar schreef:Volgens jouw whereabouts in Mexico maar stiekem in de Dolomieten? ;-)
Nee joh, hij staat op een berg !! :wink:
Ik geloof dat het de Pyreneeën dan zijn, ergens bij Andorra? ;-)
"Ik heb een fantastisch foto (boven op een berg in Spanje) maar weet niet hoe ik het hier kan plaatsen! " aldus Froggy alias James enige tijd geleden.

beetje laat maar ik heb ook nog gwerkt, gegeten, gereisd en een douche genomen ondertussen :wink:


Het is inderdaad Trigrad gorge Bulgarije. En iedereen die gespiekt heeft in de link, moet strafregels schrijven :P

Blanche

Deze dan...enne niet spieken!!

later toegevoegd >> Ehh sorry froggy...dacht dat ze de jouwe al geraden hadden. Nou ja eerst die van froggy raden dan deze :wink:





Afbeelding

Froggy schreef:Volgende!
Waar ben ik?
Lake District?

Michael W schreef: "Ik heb een fantastisch foto (boven op een berg in Spanje) maar weet niet hoe ik het hier kan plaatsen! " aldus Froggy alias James enige tijd geleden.
Spanje dus, maar Spanje is groot, véél groter dan Nederland en er liggen veel bergen :wink:

De tovenaar schreef:Spanje dus, maar Spanje is groot, véél groter dan Nederland en er liggen veel bergen :wink:
Ik zei toch al dat beperken tot Nederland al moeilijk genoeg is 8)
Nu krijg je allerlei vakantiekiekjes zonder herkenbare "objecten".

Spanje is het wel inderdaad.
Maar Spanje is groot - en met veel eilanden (hint hint)!

Als je goed kijk zie je een zieke walvis in de zee (weer een hint!)

Froggy schreef:Spanje is het wel inderdaad.
Maar Spanje is groot - en met veel eilanden (hint hint)!

Als je goed kijk zie je een zieke walvis in de zee (weer een hint!)
Tenerife ?

Michael W schreef: Tenerife ?
Ik zoek het meer in de richting van Mallorca, en zie daar heel wat leuke fietsweggetjes: http://www.panoramio.com/photo/22045 :P