Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik neem liever ook wat minder mee maar dan gaat mijn vriendin ook niet meer mee vrees ik...Robertjan schreef: Wel veel bagage trouwens, en veel spanning bij het achterwiel...
Dus jij laat je voor een karretje spannen???Franke schreef:Ik neem liever ook wat minder mee maar dan gaat mijn vriendin ook niet meer mee vrees ik...Robertjan schreef: Wel veel bagage trouwens, en veel spanning bij het achterwiel...
Gewicht op de bagagedrager valt nog wel mee, dat zal ca. 15 kg zijn. In de Ortliebtas bovenop zit veel lucht...
Alleen is je fiets niet te zienJelle'81 schreef:Hallo allemaal. Ik lees al een tijdje regelmatig met jullie mee, maar heb ik me pas net aangemeld.
Bij deze een foto van m'n fiets. Het betreft een Rotor Komet (26", CrMo) met Rohloff hub (No. 000065) en Magura remmen. De Cannondale fiets op de achtergrond is van m'n vriendin.
Hoewel ik graag diep zit is het me voor lange ritten toch iets te gortig gebleken dus dit ga ik binnenkort toch aanpassen.
geluk schreef:Met de rechter muisknop is-ie wel te downloaden.Haike schreef: Alleen is je fiets niet te zien
Mijn ROTOR Aron had ook al zo'n diepe zit. Ik heb toen in Leipzig even de "Vorbau" omgeruild voor een verstelbare.Jelle'81 schreef: Hoewel ik graag diep zit is het me voor lange ritten toch iets te gortig gebleken dus dit ga ik binnenkort toch aanpassen.