Die S foto's komen idd wel erg vaak voorbij zo. Leuke reclame.Shane schreef:http://www.wereldfietser.nl gesponsord door santos>?
Ik geloof dat een poll zal laten blijken dat 70% van de mensen op deze forum een santos rijden
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Die S foto's komen idd wel erg vaak voorbij zo. Leuke reclame.Shane schreef:http://www.wereldfietser.nl gesponsord door santos>?
Ik geloof dat een poll zal laten blijken dat 70% van de mensen op deze forum een santos rijden
Vaak staat er op de pen wat de maximale hoogte mag zijn die hij uit mag stekenShane schreef:Mooi fiets heb jij peter Welke stuurpen heb jij, ik heb pas de race stuurpen opgezet maar ben niet tevreden, als ik het laag zet (wat de bedoeling was van dat ding) krijg in tintelende vingers, als ik hem hoog genoeg zet voeld hij erg slap aan, alsof ik hem zo af kan breken met een beetje kracht zet.
Klopt er staat "stop", ik heb hem nog niet gemeten maar ik heb een vermoede dat hij ook de verkeerde maat is, er zit toch een klein beetje speeling op ook als ik hem goed aandraai.Haike schreef:
Vaak staat er op de pen wat de maximale hoogte mag zijn die hij uit mag steken
Hi 55er,Heb onlangs in Heemskerk ook een nieuwe Santos zien rijden...'t zal toch niet?
Zag in de gauwigheid wel een rohloff maar riem of ketting kon ik niet zo snel zien, ben ik warm Gerard?
Ook weer een 'S-foto', alleen is deze 'S' heel wat goedkoper.willem.megens schreef: Die S foto's komen idd wel erg vaak voorbij zo. Leuke reclame.
Is deze fiets niet te zwaar beladen van achteren? De juiste en beste gewichtsverdeling is eenderde voorop en tweederde achterop. Auw, een zadel zonder veren zal verrekte pijn doen in mijn bekken.jlisrael schreef:Ook weer een 'S-foto', alleen is deze 'S' heel wat goedkoper.willem.megens schreef: Die S foto's komen idd wel erg vaak voorbij zo. Leuke reclame.
Zondag vertrek ik naar Venetië om 2 maanden later in Parijs aan te komen.
Zie hier voor meer info.
Juiste gewichtsverdeling in een ideale situatie is inderdaad een derde om twee derde. Helaas is mijn portemonnee maar voor twee derde gevuld en had ik geen zin/tijd/enz om wat harder te werken voor de tassen + dragers voor. Bovendien leun ik redelijk voorover en door mijn goed gevulde stuurtas wordt mijn voorwiel goed genoeg op de grond gedrukt. Het komt wel goed, en zo niet dan toch.Martin E. van Doornik schreef: Is deze fiets niet te zwaar beladen van achteren? De juiste en beste gewichtsverdeling is eenderde voorop en tweederde achterop. Auw, een zadel zonder veren zal verrekte pijn doen in mijn bekken.
Ik heb de race stuurpen inderdaad ook vervangen. Vittorio heeft die toen vervangen door een gewone stalen stuurpen .Shane schreef:Mooi fiets heb jij peter Welke stuurpen heb jij, ik heb pas de race stuurpen opgezet maar ben niet tevreden, als ik het laag zet (wat de bedoeling was van dat ding) krijg in tintelende vingers, als ik hem hoog genoeg zet voeld hij erg slap aan, alsof ik hem zo af kan breken met een beetje kracht zet.
Dat wel, maar als je je fiets ergens parkeert en de stuurtas eraf neemt, kiepert de fiets door het gewicht van de overige bagage achter de achteras over zijn kop. Met het voorwiel omhoog.jlisrael schreef:Juiste gewichtsverdeling in een ideale situatie is inderdaad een derde om twee derde. Helaas is mijn portemonnee maar voor twee derde gevuld en had ik geen zin/tijd/enz om wat harder te werken voor de tassen + dragers voor. Bovendien leun ik redelijk voorover en door mijn goed gevulde stuurtas wordt mijn voorwiel goed genoeg op de grond gedrukt. Het komt wel goed, en zo niet dan toch.Martin E. van Doornik schreef: Is deze fiets niet te zwaar beladen van achteren? De juiste en beste gewichtsverdeling is eenderde voorop en tweederde achterop. Auw, een zadel zonder veren zal verrekte pijn doen in mijn bekken.
Wat betreft de veringloosheid: Ik heb heel wat fietskilometers gemaakt in mijn leventje, er zit daar een hoeveelheid zitvlees, daar heb je geen vering meer voor nodig.
Dank voor de tip, ik ga er rekening mee houden op de één of andere manier.Martin E. van Doornik schreef: Dat wel, maar als je je fiets ergens parkeert en de stuurtas eraf neemt, kiepert de fiets door het gewicht van de overige bagage achter de achteras over zijn kop. Met het voorwiel omhoog.