Dat zijn wij wielrenners/MTB-ers wel gewend...Martin E. van Doornik schreef:(...) Mijn rechterbeen raakte daarbij de scherpe tanden van het voorblad, door mijn broek heen. Bloed en vieze olie, niets voorhanden om mee schoon te maken, bah![/color]
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat wordt een interessante foto . Een racebocht had ik vooraf al afgeschreven omdat ik dacht dat ik toch alleen maar met de handen op het stuur zou rijden, zoals bij de racefiets. Maar nu alle framematen kloppen (niet alleen de hoogte), zou een racebocht niet slecht geweest zijn.Zoiets hoop ik over 6 daagjes op te halen (ook wit), maar dan met bukstuur
Toch maar doen! De Kojak's zitten op m'n roeifiets en daarmee had ik ook al meer dan één lek.Hoop wel dat ik dan met de Kojak geen plaksetje mee hoef te nemen
Zie ik goed dat je je partner met een extra (stuur)tas hebt opgezadeld? Dat is mij nooit geluktKale schreef:Koga en Giant in het teutenborgerwald
Alle eer voor M-gineeringWim schreef:Mooie fiets is dat weer geworden
Ja, van die shifter wist ik. Maar hoe heb je het met de remmen opgelost? Bij mij zijn het V-brakes, remgrepen voor een racestuur verplaatsten te weinig kabel dacht ik.Wim schreef:Een racestuur hoeft toch ook weer niet heel moeilijk te worden?
Moet je alleen nog iemand vinden die ze heeft, de importeurs in Duitsland en NL in ieder geval nietWim schreef:Ik heb Magura HS 66 remmen. Die worden niet meer gemaakt, en je kunt proberen ze nog op ebay te vinden. Het makkelijkste alternatief is gebruik te maken van de sinds kort leverbare Tektro racegrepen voor v brakes. Die schijnen erg goed te zijn, en beter dan de Diacompe 287v racegrepen voor v brakes. Ik weet het niet precies, maar veel meer dan 25 euro per stel zullen ze niet kosten.
Wim
Ik heb ze gekocht bij sjscycles in de UK. Verzendkosten vielen reuze mee.m-gineering schreef:Moet je alleen nog iemand vinden die ze heeft, de importeurs in Duitsland en NL in ieder geval nietWim schreef:Ik heb Magura HS 66 remmen. Die worden niet meer gemaakt, en je kunt proberen ze nog op ebay te vinden. Het makkelijkste alternatief is gebruik te maken van de sinds kort leverbare Tektro racegrepen voor v brakes. Die schijnen erg goed te zijn, en beter dan de Diacompe 287v racegrepen voor v brakes. Ik weet het niet precies, maar veel meer dan 25 euro per stel zullen ze niet kosten.
Wim