Hij is onderweg... kan nog wel heel even duren....charite schreef:nog een kleine 5000 km voor de wielen.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik denk een http://www.fahrradmanufaktur.de/TXXL_Sh ... g_123.html50er schreef:Da's een speciaaltje!
Skidden lukt wel, zolang je het gewicht van het achterwiel kan halen en op het voorwiel kan plaatsen moet het wel lukken (verzet niet te groot, genoeg kracht in de benen). Met achtertassen lijkt het me onmogelijk.B@se schreef:Hi,
kwam net deze tegen:
geniaal, een fixie met voortassen
Vraag me gelijk af of je met een stel voortassen nog wel kunt "skidden"
wel ok
Bas
Wat begint iedereen zich toch druk te maken over het gewicht van de (reis)fiets? We hebben het hier toch niet over racefietsen, snelheidsmonsters, records...???Martin E. van Doornik schreef:Wat is het gewicht van die zwarte Santos? Ziet er zwaar uit.
Waarom quoot je mij, om vervolgens een vraag te stellen die niks met mijn felicitatie aan Audrey heeft te maken??Martin E. van Doornik schreef:Wat is het gewicht van die zwarte Santos? Ziet er zwaar uit. Ik mis hier wel een beschermring tegen de scherpe tanden van het grote voorblad.Haike schreef:Mooi karretje Audrey!!
Veel plezier ermee
Hoezo vind je hem er zwaar uitzien? Zwart slankt bij fietsen zeker niet af....Martin E. van Doornik schreef:Wat is het gewicht van die zwarte Santos? Ziet er zwaar uit. Ik mis hier wel een beschermring tegen de scherpe tanden van het grote voorblad.
Heb je ook niet nodig, is alleen maar extra lastig als je bij de ketting wilt komen..... (als ie er af ligt, dus). En verder fiets je toch niet met wijde pijpen .audrey schreef:Een beschermring voor het voorblad...tja nu je het zegt. Op mijn oude fiets zat er ook geen en ik heb het nooit gemist.
Ik heb een keer tijdelijk gefietst zonder beschermende ring op het voorblad. Op een dag reed ik langzaam in het drukke verkeer en verloor een beetje mijn evenwicht. Ik helde over naar links, maar corrigeerde snel met mijn linkervoet als steun op het wegdek. Mijn rechterbeen raakte daarbij de scherpe tanden van het voorblad, door mijn broek heen. Bloed en vieze olie, niets voorhanden om mee schoon te maken, bah!audrey schreef:Een beschermring voor het voorblad...tja nu je het zegt. Op mijn oude fiets zat er ook geen en ik heb het nooit gemist.