Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Je zou een bidon met afdekklepje kunnen gebruiken als je er toch uit wil kunnen drinken. Anders zou je ook de plek kunnen gebruiken voor bijvoorbeeld een brandstoffles, een gereedschapsbidon of een bagage houder met iets erin. Tijdens het rijden kun je er toch niet bij, maar het is wel een lekker laag punt om iets zwaars in te hangen. (-:Polariteit schreef: ↑do 10 jun, 2021 07:16
Het heeft overigens een jaartje geduurd, maar ik ben er inmiddels ook achter dat die bidon onderin niet heel 'fris' hangt; tijdens het fietsen van de LF kustroute zat hij helemaal onder de schapenstront Die gaat dus naar een andere plek op het frame
Prima plek voor een vouwslot bijvoorbeeld. En als de voordrager niet gebruikt wordt kan je daar bidonhouders kwijt.
oké, wat vind je fijner: deze propvolle achtertassen en een rol op de drager, of combi achter-/voortassen?Polariteit schreef: ↑do 10 jun, 2021 07:16Grootste verschillen tov mijn vorige bijdragen in dit topic: geen voortasssen,
Met een volledige frametas in de framedriehoek kan ik in die driehoek geen bidonhouders kwijt en vind ik de plek onder het frame wel handig voor m'n brandstoffles met spiritus.
En als je er ook nog een zadeltas ertussen kwijt wil dan kun je nog naar deze kijken:Grandonneur schreef: ↑do 10 jun, 2021 09:18Vroeger reed ik als ik veel water mee wilde met twee drinkbussen achter het zadel. Met zo'n bidonhouderhouder ertussen https://www.buzaglo.nl/nl/minoura-bidon ... l-cp/a3588
1,5 liter stabiel onder handbereik, was nu ik er over nadenk eigenlijk best optimaal. Eens kijken waar dat ding is gebleven.