Hi Inge, wat leuk een bericht van jou! We hebben jouw foto's van je Lamborghini en de Jeep fietsen uitvoerig bekeken en al je afwegingen om tot de juiste fiets te komen. Wat een genot om zulke mooie fietsen te kunnen kopen. Tot het laatst hebben we getwijfeld welke kleuren. Voor mij was Oranje duidelijk maar Charlie wilde eerst geel , toen toch groen omdat we die als leenfiets mee hadden en erg mooi was maar uiteindelijk de dag voor ze gespoten werden toch geel gekozen. Echt te gek en ook door jou opemrkingen en verhalen onze namen erop laten zetten. Kun je zien wat je teweeg brengt.
Wat ik het grappigste vind waar ik naast natuurlijk de geweldige fiesten zo enthousiast over ben is de usb aansluiting op het stuur in combinatie met de forumlader. Geweldig. Met bijna lege telefoon vertrekken en een middag fietsen/navigeren en ik kom terug met geheel opgeladen telefoon en nog buffer in de fiets. Echt fantastisch. Had vele verhalen gehoor dover de formslader maar dit werkt zo ontzettend goed. Heb pas 200 km gefietst maar toch nu al zo enthousiast. heb zo'n heel kort 20 cm lightning kabeltje gekocht (Xtorm (A-Solar) Lightning USB Kabel 0,2 meter) Hoe zijn jou ervaringen wat dat betreft.