Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Waarom zou je dat doen? Dat was zo'n beetje het eerste wat ik van m'n fiets haalde.Martin E. van Doornik schreef:Mooie fiets! Ik zou je wel aanraden om een beschermring om de tanden van het grote voorblad te plaatsen.catemaron schreef:Nog niet met fietstassen of ergens op vakantie. Als beginnend Europafietser moet ik natuurlijk wel bescheiden blijven
Omdat zo'n tandwiel makkelijk iets oppakt. Bv een broekspijp...Alwin schreef:Waarom zou je dat doen? Dat was zo'n beetje het eerste wat ik van m'n fiets haalde.Martin E. van Doornik schreef:Mooie fiets! Ik zou je wel aanraden om een beschermring om de tanden van het grote voorblad te plaatsen.catemaron schreef:Nog niet met fietstassen of ergens op vakantie. Als beginnend Europafietser moet ik natuurlijk wel bescheiden blijven
Helpt dat dan . Ik fiets eigenlijk altijd met een elastiekje om mijn broekspijp. Ook al om te voorkomen dat er kettingsmeer aan mijn broek komt.Franke schreef:Omdat zo'n tandwiel makkelijk iets oppakt. Bv een broekspijp...Alwin schreef:Waarom zou je dat doen? Dat was zo'n beetje het eerste wat ik van m'n fiets haalde.Martin E. van Doornik schreef: Mooie fiets! Ik zou je wel aanraden om een beschermring om de tanden van het grote voorblad te plaatsen.
Ik fiets ik in mijn vakanties altijd in race uitrusting en anders met het elastiekje of broekklem. Zonde van de fiets een ketting rand.Bob&Marguérite schreef:Ik ben het met vorige sprekers eens. De bescherm ring voorkomt inderdaad dat je met een elastiekje moet rijden.Ik fiets eigenlijk altijd met een elastiekje om mijn broekspijp
Overigens een korte broek ipv elastiekje kan ook
Zilveren dragers op een zwart frame. Is daar iets mis mee? Ik ben niet zo'n kleurstylist dus heb daar niet echt veel gevoel voor. Het boeit me ook niet zo. Ik heb wel geprobeerd het niet al te kleurig te doen zodat de fiets niet al te veel opvalt.Deimor schreef:Huh, zilveren tubus dragers op een zwart frame. Heb je speciaal voor die kleur gekozen?
Is die voordrager nu gewoon een achterdrager (cargo)? en waarom dan niet ook een logo voor die gekozen?
Vat het niet verkeerd op trouwens, ik ben gewoon nieuwsgierig
Niks mis mee hoor, maar aangezien ik nog nooit zilverkleurige tubus had gezien op een fiets.. viel het mij gewoon opbombetter schreef: Zilveren dragers op een zwart frame. Is daar iets mis mee? Ik ben niet zo'n kleurstylist dus heb daar niet echt veel gevoel voor. Het boeit me ook niet zo. Ik heb wel geprobeerd het niet al te kleurig te doen zodat de fiets niet al te veel opvalt.
De drager op de voorvork is inderdaad een Cargo achterdrager. Ik was eerst van plan om twee Cargo's te nemen maar volgens mij kan de Logo net iets meer gewicht hebben dus heb ik daarvoor gekozen als achterdrager.
Groeten,
Samuel Jobse
Ik heb ook jarenlang zonder bescherming gereden, en ik heb nog steeds de littekens op de binnenkant van mijn enkels staan.Ik zou je wel aanraden om een beschermring om de tanden van het grote voorblad te plaatsen.
Ben met beide statements echt niet eens. Mijn zwart blijft gewoon lekker zwart, en de kleine krasjes die er dan toch op komen horen bij het stoere gebruik. Vind ik . (goh, belangrijk!)Ik vind dat gewoon foeilelijk, waar nog bij komt dat de meeste zwarte onderdelen snel sleets worden.
Hoe fiets je dan??? Ik fiets ook al heel wat jaartjes maar dat is me nog nooit overkomen. Wel een paar keer een mooie afdruk van een tandwiel op m'n kuit gekregen omdat ik niet oplette. Overigens rij ik meestal met strakke wielerkleding en heb zo'n ring dus niet nodig. Als je meestal met een normale broek rijdt is het wellicht iets anders maar ik kan me niet voorstellen dat je daar lange afstanden in rijdt. Lijkt mij helemaal niet lekker zitten.Spironski schreef:Ik heb ook jarenlang zonder bescherming gereden, en ik heb nog steeds de littekens op de binnenkant van mijn enkels staan.Ik zou je wel aanraden om een beschermring om de tanden van het grote voorblad te plaatsen.
Ja op mijn kuiten had ik bijna dagelijks zo'n mooie afdruk. Ik zit me af te vragen hoe ik dan aan die littekens kom,...... afgezien van die veel te scherpe tanden op mijn pedalen,....... ehmm, ik weet het niet?! Ik ben toch wel eens uitgeschoten langs mijn blad, of dat de fiets omviel, en dat het buitenste blad dan langs mijn enkel schuurde,...zoiets. Plausibel?Hoe fiets je dan??? Ik fiets ook al heel wat jaartjes maar dat is me nog nooit overkomen. Wel een paar keer een mooie afdruk van een tandwiel op m'n kuit gekregen omdat ik niet oplette.