Mijn excuses, mijn formulering (vooral de woordkeuze 'zeuren over' in plaats van 'reageren op') was wellicht iets te beknopt, maar toch snap ik Haike's reactie niet geheel.Haike schreef:Pardon??Torching Vark schreef:Is zwaar en lekvrij bevallen prettig?
Jarl, no stress. Mensen zeuren over dat wat ze het belangrijkste vinden. Als het grootste probleem aan je fiets de pedalen zouden zijn... lijkt mij dat de weg naar zuid Frankrijk open ligt.
Wie had het er hier over dat het nuttig is om te lezen want anderen HIER aan meningen en ervaringen binnen brengen? En nou is het gezeur? Doe mij een lol en schrijf hier van en over jezelf en schrijf niet voor mij, dat kan ik zelf wel. Ik kan redelijk mijn eigen boontjes doppen. Zoals je dat nu hier schrijft druipt de minachting voor andere schrijvers er van af, kan dat niet als sympathiek naar de ander toe ervaren.
Mijn eerste zin was bedoeld als een grapje, 'bevallen' in de zin van 'een kind krijgen'. Ik was wat melig, vandaar de 'lange dag'. Ik begrijp dat deze niet is aangekomen.
Mijn tweede stukje was een reactie op Jarls:
waarin hij (gekscherend?) aangeeft dat de reacties op zijn fiets alleen bestaan uit kritiek, en niet uit positieve aspecten. Mijn reactie daarop is: als mensen alleen gaan zeuren (of schrijven, opmerking plaatsen, kritiek leveren) over de pedalen, dan leveren ze inwezen alleen kritiek op een klein aspect van de gehele fiets. Hetgeen in mijn ogen zo'n lange tijd voor het begin van de reis ook nog niet een groot probleem is. Wanneer dat dan het eerste en enige is waar over gepraat wordt, dan is het andere schijnbaar in orde.Jarl schreef:Leuke reacties: Goh..wat een geinige fiets enz. Wink Haha..
Kortom, als je alleen een opmerking over je trappers krijgt dan is de rest vast prima in orde.