Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 16 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35140 berichten

Geraardsbergen?

willem.megens schreef:Geraardsbergen?
Helemaal juist!

Had je een aha moment of was de aanwijzing te specifiek?

willem.megens schreef:Geraardsbergen?
Moet hem zijn 8)
Afbeelding

Nee hoor, ik heb even op viamichelin.com gekeken naar een rivier of kanaal op de grens tussen Oost Vlaanderen en Wallionie. Omdat Geraardsbergen vrij bekend is, heb ik dit plaetske gegokt!

Heel mooi fietsen langs de Dender. Wel uitkijken voor de talloze vissers.

En waar staat deze lachende :D watertoren? Mijn fiets staat hier zonder bagage, want die ligt in een nabij gelegen jeugdherberg en op een avond ging ik nog wat rond toeren.
http://www.mijnalbum.nl/Album=HVVBE44N

Afbeelding

Staat deze in de buurt van Ebeltoft (Denemarken)?

Franke schreef:Staat deze in de buurt van Ebeltoft (Denemarken)?
Denemarken is goed, maar de oplossing ligt veel zuidelijker dan Ebeltoft, welke in de "neus" van Jylland ligt.

Hebbes!

[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... købing.jpg[/img]

Ik heb voor het mooie plaatje even je fiets weg"gefotosjopt"... :D

Franke schreef:Afbeelding

Staat deze in de buurt van Ebeltoft (Denemarken)?
Kijk
Afbeelding
:wink:

@ Rachel,

Jij hebt er 17 minuten langer over gedaan... :D

Franke schreef:@ Rachel,

Jij hebt er 17 minuten langer over gedaan... :D
Het gekke is dat jouw link zich niet opende...vandaar mijn herhaling... :wink:

Franke schreef:Hebbes! Ik heb voor het mooie plaatje even je fiets weg"gefotosjopt"... :D


Ja, Sakskøbing op het Deense eiland Lolland, dat is goed! Redelijk vlakbij de veerboot Puttgarden-Rødby. De foto is in juni 2004 genomen, onderweg van Zweden naar huis. Alleen wel dat de plaatsnaam in de foto-image verstopt zit.... :? Ik overnacht regelmatig in Sakskøbing, aangezien ik een 2e huis in Zweden bezit. Het tweede huis van rechts met de gele blokken en windwijzer op de hier nagekomen foto´s was een fietsenzaak, helaas vorig jaar opgeheven. Om de hoek hing een reclamebord van Batavus.
Hier een wat oudere fietsfoto uit 1981, ergens in het Oostblok van onder hamer en sikkel, maar waar? www.mijnalbum.nl/Album=FNUI6AZ4

Het voormalig Tsjechoslowakije en dan een gokje: Plzen??

(als je dorst hebt moet je drinken)

Franke schreef:Het voormalig Tsjechoslowakije en dan een gokje: Plzen??

(als je dorst hebt moet je drinken)
Het land is goed maar de plaats niet (en ik drink nooit bier).

Tussen haakjes: is er iets mis met de website van de Wereldfietser? Ik kan de tekst niet meer in blauw weergeven. Kan ik makkelijker scrollen....

Martin E. van Doornik schreef:Tussen haakjes: is er iets mis met de website van de Wereldfietser? Ik kan de tekst niet meer in blauw weergeven. Kan ik makkelijker scrollen....
testje

Afbeelding


Nog een poging maar daarna graag een hint: Teplice??

Franke schreef:Nog een poging maar daarna graag een hint: Teplice??
Nee. Een grotere plaats.

Bratislava

Franke schreef:Bratislava
Noordelijker en niet in het huidige Slowakije.