Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 991 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34686 berichten
Is wel Lalinde, foto is ongeveer vanaf hier genomen.

Edit: nu met link: https://www.google.nl/maps/@44.8371907, ... 6656?hl=nl
Helemaal goed Jan. Jouw beurt.
Fijne fietsdag iedereen. :D
De beurt is voor Poppink. Ik reageerde in mijn post op een eerder bericht van hem. Hij gaf nl LaLinde als oplossing, maar gaf later aan dat dat niet goed was. Ik geef in mijn post aan dat het wél goed is. Later kwam Poppink er ook achter dat zijn oplossing goed is.
JanH schreef:
do 26 aug, 2021 06:34
De beurt is voor Poppink. Ik reageerde in mijn post op een eerder bericht van hem. Hij gaf nl LaLinde als oplossing, maar gaf later aan dat dat niet goed was. Ik geef in mijn post aan dat het wél goed is. Later kwam Poppink er ook achter dat zijn oplossing goed is.
Excuses, heb eerdere berichten niet gelezen :oops: . Beurt aan Poppink. :D
De brug was snel gevonden. Oostelijk van Bergerac is dat kanaaltje zo ongeveer de enige mogelijkheid om een klein bruggetje te plaatsen. Ik kreeg vervolgens het beeld in eerste instantie niet goed door de vertekening.

Een makkelijke, afgelopen maandag geschoten.
DSC03140.JPG
Wie er met de GPS coördinaten het dichtste bij komt, die heeft hem.

Ik tel de beide getallen bij elkaar op; een getal voldoet daarom ook.
Dan was je vlak bij mij in de buurt :D

Lekker op het bankje gezeten aan de Van Heekweg, of even stil gestaan voor het plaatje?

https://www.google.nl/maps/@52.3423108, ... 6?hl=nl-nl

0060B163-65C4-42F2-99E5-108CC5E3095C.png
19006343-2242-427F-B4FB-94CE2D1F78C6.png
En hierbij de gps coördinaten:

213500A0-EA07-49A4-A53F-3F98A40288F2.png
Deze toren (maar dan beter verstopt) heb ik enkele maanden geleden ook al geraden. Wordt Overijssel te klein voor Raadplaatje? 🌍
Overijssel is niet te klein maar de bloeiende heide is te mooi.
De optelsom van Edwin komt op 58, 725634 en die van mij is 58,724621.
Screenshot_20210826-153704.png
Kniesoor die daar op let.
Edwin, het podium is voor jou.
De afgelopen maanden ben ik dit draadje wel blijven volgen, maar heb ik er niet actief aan deel genomen.
Dit was echter zo’n inkopper dat ik ‘m gewoon niet kon laten lopen. Ik fiets er regelmatig langs tijdens één van de wekelijkse gravelrondjes. De omgeving verveelt nooit :D

Hier de volgende:

25C71C11-3A0B-4884-9D75-61B93F6158D1.jpeg
Inkopper
Capture.jpg
Hardenberg
Poppink schreef:
do 26 aug, 2021 17:37
Inkopper

Hardenberg
Het lijkt wel voetbal, we blijven inkoppen :lol:

Jij bent.

(Hopelijk is het voor enkelen alsnog een zoektocht door Overijssel geweest....)
Als Overijssel te klein is laten we dan een grootse Nederlander bekijken, althans zijn werk.
DSC_4534.JPG
Waar is dit plaatje geschoten?
En om wiens werk gaat het?

En sorry, onwillige software, draai je hoofd maar een kwart slag voor deze keer.
DSC_4534.JPG
Zo beter? Om stijve nekken te voorkomen 8) . Zo te zien een zeshoekig kapelletje o.i.d., want daar binnen zie ik een gotisch heiligenbeeld. Maar niks te vinden op de lijst van kapelletjes....
Maar ik denk dat dit niet in Nederland is genomen. Het type dakpannen van het gebouw erachter ziet er bijzonder uit, de natuurstenen muren.
Dit kapelletje stond vandaag nog in de krant.
Bedankt voor het overeind zetten.
Ben het er zelf weer bovenop?

PS
Het raadplaatje is inmiddels geraden door Edwin.
Hij vertelde dat er geen plekjes meer in Overijssel zijn.
Op, gewoon op.
Daarom tikt hij de bal vrij voor het doel door naar een opkomende medespeler om in te schieten.
zoek maar eens in de mosterdstad van frankrijk daar staat dit gebouw.
ik heb al een tijdje geen nieuwe foto’s genomen, ben nu op weg naar Berlijn, zal weer eens wat foto’s nemen.
Door het midden!

Vandaag was in het nieuws dat het Rijksmuseum een buxushouten beeldje van Sluter heeft gekocht voor een bedrag met 7 nullen.
En dan te bedenken dat die Mozesput daar in Dijon met die schitterende beelden daar onbewaakt op het ziekenhuisterrein staat.
Hoeveel nullen zou de prijs van de Mozesput bevatten?

En ja, de beelden zijn schitterend en het museum in Dijon is zeker een bezoek waard.
Nieuwe opgave:
Knipselbrug.JPG
Mijn eerste reactie was een Waddeneiland of Gaasterland.
Vanwege de kleuren.

@Poppink kon het mooier formuleren op 16 juli:
Ik proef op deze foto een weidegebied op een eiland, blik richting zee, bebouwde strook aan de voet van duinen op de achtergrond


viewtopic.php?f=23&t=7669&start=19380#p399811
Het landschap lijkt veel meer op het stroomgebied van de Drentse Aa ten noorden van Tynaarlo, naar het westen gezien.