Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 960 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34988 berichten
Poppink schreef:
wo 30 jun, 2021 13:33
Martin?
Waar blijft de volgende zoekopdracht?
Zal ik straks plaatsen, want wij zijn 30 juni (jouw datum) vertrokken en nu zitten wij in ons Zweedse droomhuis....
Juist nu veel versoepelingen hier, geen mondkapjes meer nodig in winkels en bouwmarkten.
Hier de boel op orde brengen, gras maaien, gordijnen ophangen, enz. Lekker weer hier. Strak blauw en zonnig, 27 graden.
Beste Martin

En de karavaan trok voort.
Kijk even terug wat er gebeurd is in de afgelopen dagen.
Heb geduld, geniet van Zweden en er komt vast een nieuwe kans.
Een kerk aan het spoor, dat moet toch te vinden zijn?
Martin E. van Doornik schreef:
vr 02 jul, 2021 14:49
Poppink schreef:
wo 30 jun, 2021 13:33
Martin?
Waar blijft de volgende zoekopdracht?
Zal ik straks plaatsen,
Niet nodig, we zijn inmiddels al een paar plaatjes verder:
Leon schreef:
do 01 jul, 2021 23:11
Het was een mooie zoekfoto. De enige gebruikte hulpmiddelen waren google earth en mijn geheugen.
Volgende. Als je vertelt welke kerk dit is, cq waar die staat vind ik het voldoende. Nu eerst slapen.
Afbeelding
Ik dacht dat deze wel gemakkelijk, niet dus. Uiteindelijk spoorlijnen in Zuid Limburg gevolgd en daarna in België op fietsafstand van Maastricht en de kaart in terrein-modus zodat hoogte verschillen te zien zijn. Sint-Lambertuskerk in Bassenge.
https://www.google.nl/maps/@50.7509506, ... !1e4?hl=nl
Goed gezocht. jij bent.
Ik heb op internet wel ontdekt dat quasi alles in Nederland op websites gedocumenteerd is, in Vlaanderen ook nog wel maar zodra er Waals/Frans gesproken wordt ineens een stuk minder, tenzij het met WOI te maken heeft natuurlijk.
Vlaanderen is nog geen 2 km verder.
Nieuwe opgave (mooie afdaling, er is een goede streetview van)
18-IMG_8888.JPG
Ik weet niet waar het is, maar ik krijg met zo'n plaatje wel heel veel zin om op fietsvakantie te gaan! 👍
JanH schreef:
vr 02 jul, 2021 19:52
Vlaanderen is nog geen 2 km verder.
Er verandert op die scherpe grens gevoelsmatig meer dan in de 1000 km daarna.

Is de nieuwe foto in Spanje?
Zien we de pico Veleta?
Ik moest even wat lijnen trekken maar volgens mij is het niet pico Veleta.
Op basis van die lijnen denk ik Sierra de Baza
Lastig. Misschien morgen op de PC, dan heb ik een beter overzicht over de aanknopingspunten.
Leon schreef:
vr 02 jul, 2021 22:28
Lastig. Misschien morgen op de PC, dan heb ik een beter overzicht over de aanknopingspunten.
Lukt me niet.
Ik heb die dag gefietst van Cazorla naar Purullena (misschien helpt dit).
Dan wordt het opeens heel makkelijk:

https://maps.app.goo.gl/HFksZU2gm6tD2KsP6
Ben je even een stukje fietsen...
(Wat een waanzinnig absurdistisch landschap daar; fantastisch!)
Tsja, je moet er wel bij blijven….
Ik had voor het Raad plaatje! veel onverhard gefietst met ook nog af en toe regen. Fiets en tassen zagen er niet uit. In het hostel in Prunella mocht mijn fiets binnen staan in een slaapkamer. Goede service.
willem.m mag de volgende plaatsen.
Nieuwe opgave:

Knipsel.JPG
Denk dat dit wel helpt. Er zijn er maar “meer dan 1800”. 🤪
6C16614A-3809-43C8-9198-E569591E4E95.png
Meer dan 1800 in heel NL, of alleen in het gebied waar het logo naar verwijst? Verder zal ik een extra aanwijzing geven: deze locatie bevindt zich in de bible belt. En ja beste mensen, nu wordt het opeens heel makkelijk.
Klopt! Vlakbij het buurtschap 'Eng' bevindt zich dit dorpje met de toepasselijke naam 'Uitwijk'. Bart* mag de volgende foto plaatsen.