Ja, Willem.m, inderdaad station Duivendrecht.
Ik wilde van Groningen naar Maastricht reizen, maar het liep op veel tegenvallers uit.
De Koploper van Groningen naar Utrecht kon door technische problemen niet verder dan Amersfoort, iedereen moest daar uitstappen. Geprobeerd om met de dubbeldekker via Hilversum om te rijden maar door het gedrang van de vele mensen uit Amersfoort gingen in Hilversum de deuren voor mijn neus dicht, voordat ik kon uitstappen. Zo kwam ik op het volgende station in Duivendrecht. Dacht ik: mooi, die ligt boven de lijn Amsterdam-Utrecht, maar er gingen ook al geen treinen naar Utrecht! Opnieuw terug via Hilversum, daar overgestapt op een blauw-witte Sprinter. Op Utrecht CS reed de trein naar Maastricht net voor mijn neus weg, die stond ook al veel perrons verderop terwijl ik maar drie minuten overstaptijd had. Dan maar op de volgende wachten, intussen wat gegeten bij Burger King. Het werd echter een trein naar Heerlen, vertrek om 11.23 uur, waarvoor ik in Sittard weer moest overstappen op een Sprinter. Aankomst Maastricht om 13.24 uur. Al met al meer dan twee uur vertraging. Om van te tandenknarsen.
De volgende is voor jou.