Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paastocht 2009 - 10 t/m 13 April - Pagina 6 - Forum Wereldfietser

Paastocht 2009 - 10 t/m 13 April

140 berichten
Wat een prachtige tocht was dit! We hebben er super van genoten!
Mooi weer 8) , aardige mensen en een prachtige omgeving.
Wouter en Marianne bedankt voor de goede organisatie! :D
Nu gaan we even bijkomen en de spullen opruimen, de tent is alweer droog gelukkig. We fietsen graag nog eens met de langzaamste appeltaart groep, erg gezellig. :lol:

Groetjes. Jurgen en Barbara
Ik heb genoten, de organisatie was perfect, Marianne en Wouter bedankt, het weer was heerlijk, de tocht prachtig uitgezet, het paasvuur verrassend, veel leuke deelnemers, een geweldig weekend!

Ik hoop veel foto's op de site terug te vinden...
Beste Marianne en Wouter,
Heel veel dank - de natuur was prachtig, het weer geweldig (behalve vanmorgen), en de stemming puik. Ik heb weer heel veel nieuwe interessante leuke mensen ontmoet, en oude vriendschappen hernieuwd. Aan iedereen die ik uiteindelijk geen gedag kon zeggen: leuk jullie (weer) gezien te hebben, en tot een volgende keer.
Wim
Hier zijn mijn foto's

[url]C:\Documents and Settings\Compaq\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\paas tocht '09[/url]

mario
Marianne en Wouter, bedankt voor de organisatie! Prachtige tocht, heerlijk genoten. Fijn gefietst, gekampeerd, veel nieuwe gezichten gezien, super dus. Het was me de trip naar het "verre" Nederland dubbel en dik waard! :D
:D Marianne en Wouter,
Fantastisch zoals jullie dat hebben georganiseerd, ik heb van genoten. Voor het eerst meegedaan en met velen kennis kunnen maken. Nogmaals mijn complimenten!

Wim
Ik hoop dat het nu wel lukt


http://www.mijnalbum.nl/Album=GCRELVAM

mario
Ook ik heb plaatjes ter aanvulling. In Zip formaat. :P
Weet nog niet hoe lang ik het laat staan :roll:

Verder mooie foto's mensen!
Bedankt! :)
Marianne en Wouter, bedankt voor de organisatie.
Alle mensen bedankt voor jullie aanwezigheid.

Het was een pracht weekend.

Tot een volgend evenement.

Groet

Jans
Ik vond het ook weer een zeer geslaagd weekend. Mijn fietstas heeft achteraf gezegd dat hij genoot van het zelfstandige treinritje naar Deventer, en mijn stem begint langzaamaan weer terug te komen.
Wouter en Marianne,

ik heb echt genoten van het Paasweekend : fietsen in de mooie Twentse natuur, de gezelligheid op de kampplaatsen en de vele bekende en onbekende Hollanders.
Ik vod het de moeite waard om 3.5 uur met de trein te rijden.

Groeten aan allen,

(bompa) Hein
En laten er volgende keren vooral meer Belgen meekomen. Dat is althans waar deze Hollander op hoopt.
Wim
hoezo, waren belgen dan welkom.

willem
Nu ja echt veel belgen waren er niet, maar goed.

Het was nochtans de moeite.

Groeten,

Willem
Marianne en Wouter,

het was een mooie route. Vijf jaar geleden heb ik voor het laatst een paar dagen meegefietst, maar als ik dit als referentie neem, is het tegenwoordig nog beter georganiseerd.
En ik heb weer veel gelachen. De club heeft een aantal bijzondere persoonlijkheden met leuke ontmoetingen als gevolg:

Hij had veel in zijn uppie gefietst
Zij fietste dit weekeinde mee in haar eentje
Hij fietste de hele zaterdag met haar mee
Zij vond het wel gezellig
Hij zag haar wel zitten
Zij vond praten erg fijn

Zij merkte zondag terloops op dat haar vriend deze tocht ook wel leuk had gevonden
Hij ging snel weg
Zij snapte het niet zo
Hij ging op zoek naar een nieuw contact

:wink: :wink:
Het was weer een fijn fietsweekend, mooie routes, lekker weer & goed gezelschap. Daarnaast veel geleerd over paastradities en oliemolens in Twente!

Marianne en Wouter, bedankt!

ps. Ik heb een RODE (HAND)DOEK gevonden op de laatste dag, van wie is deze?
Rode doek is van Hans de Ligfietser!
Eric Schuijt schreef: Zij merkte zondag terloops op dat haar vriend deze tocht ook wel leuk had gevonden
Hij ging snel weg
Zij snapte het niet zo
Hij ging op zoek naar een nieuw contact

:wink: :wink:
Leuk idee voor volgend jaar Eric .... de single appeltaart groep. Allemaal 2 aan 2 fietsen en dan op het fluitsignaal 1 doorschuiven.

Wouter
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding