Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Buitenland trektocht 2009 - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Buitenland trektocht 2009

Waar zouden we zijn zonder de trein....

Kan je niet een dagje later vertrekken?
De groep kan je ook per trein oid inhalen.

John.
Blanche,

Dit is idd gigantisch balen!!

Ik voel met je mee, vol van de reis en dan niet kunnen. :twisted:

We zien elkaar in elk geval en in Harskamperdennen en denk ik ook in Oudenbosch.

Groet

jans :wink:
He Blanche
Jammer voor je. Ik hoop dat je je geld nog terug krijgt van de NS.
Maar nog meer jammer is dat je de gezelligheid van zo'n buitenlandtocht moet missen. Ga je de tweede week nog mee?
Groetjes
Gudy
gudy schreef:Jammer voor je. Ik hoop dat je je geld nog terug krijgt van de NS.
Het kan nooit kwaad om geld terug te claimen bij de organisatie waar je het ticket gekocht hebt, maar ik vrees dat de NS zich zal beperken tot vergoeding van de kosten van het binnenlandse traject, in dit geval tot Utrecht. De nachttrein naar Praag wordt gerund door de City Night Line: deze maatschappij is niet verantwoordelijk voor vertragingen bij de NS.
Zelf heb ik enkele jaren terug door een treinstaking in Italië de nachttrein van München naar Amsterdam gemist (zie gestrand in Verona). Via de Treinreiswinkel heb ik toen nog een tegoedbon van de Deutsche Bahn gekregen: die was maar een jaar geldig en dekte niet de gemaakte kosten, maar een doekje voor het bloeden is beter dan niets...

Ook heb ik een keer bijna de boot van Newcastle naar IJmuiden gemist door een seinstoring in Schotland. Nachttreinen en -boten mag je gewoon niet missen, terwijl de treinen die je nodig hebt als voortransport vertragingsgevoelig zijn. Daarom probeer ik tegenwoordig om minstens drie uur voor vertrek op het station te zijn waar de nachttrein vertrekt. Als alles volgens plan verloopt, gebruik ik de wachttijd om ter plekke te gaan eten. Is er ergens een storing, dan heb je (meestal) nog voldoende tijd om via een andere route te reizen.
Ik heb een trein op zaterdagavond genomen. Op yondag was ik bij de groep. Of ik mijn geld terug krijg weet ik niet maar dat ik geniet weet ik wel :wink: Mijn kaartje heb ik overigins bij NS highspeed gekocht dus wel NS
Vandaag en morgen yijn we op de webcam te yien
Pathfinder_II schreef:Wereldfiets TV

9 / 10 juni - 15 / 16 juni

Wereldfietsers Live Vanuit Zákouti !!


Afbeelding

(Voor de duidelijkheid, dit is de webcam op de camping (http://www.zakouti.eu/) waar we ook onze rustdag hebben ..... kan het thuisfront meegenieten. En zo te zien is het zwembad in onderhoud :( )
Groetjes uit Zakouti

Wouter
Hoi allemaal,

Het is hier supergezellig, ontzettend zwaar soms maar ik geniet enorm!

Heel veel groetjes vanuit Zakouti!

An
Jullie maken ons jalours.
Wim
Dat is maar goed ook, want het is hier geweldig. Een heel erg geyellige groep, een fantastisch mooi fietsland met hele mooie uityichten, leuke klimmen over bospaadjes en heel goedkope restaurants waar je gigantische gerechten krijgt voor y´n 10 euro.

O ja, en toetsenborden waar de z en de y yijn omgedraaid :)
Jullie hebben het yeer naar de yin yie ik wel hihi

Veel pleyier!!!!
Heez, de tentjes yijn weg, jullie fietsen vandaag weer door? Have fun.
:lol:

PS. Da's echt leuk om te yien hoe jullie een voor een verdwijnen :lol: :lol: .
Hey An en de rest van de buitenlandfietsploeg,
hier zie ik door de raam van de werkplaats de ene regenbui na de andere voorbij trekken.
Ik hoop dat het ginder onderweg beter weer is dan hier in Belgie

groetjes en geniet ervan,

Hein
Snif, :( ik ben weer thuis! Het is weer veeeeeeel te snel voorbij gegaan. Maar het was superdesuperleuk! Jim, heel erg bedankt voor de fijne organisatie en de prachtige route en ook aan al de rest: merci voor deze onvergetelijke ervaring! Veel nieuwe mensen leren kennen, heel erg afgezien soms (maar stiekem hou ik daar wel van :wink: ), heerlijk gekampeerd en vooral: ontzettend genoten!

Groetjes,

An die nu effe lekker lang gaat douchen :D
de wasmachine draait, het bad loopt vol, de poezen zijn geknuffeld...Douwe volgt over een paar uur als hij thuiskomt. We zijn zijn weer thuis. Gisteravond teruggereisd met Wouter, Tom, Marloes, Vincent, Mark en Harm vanuit een bloedje heet Praag en vanochtend aangekomen in Nederland.
Ik ben erg blij dat ik alsnog op zaterdagavond de trein naar Tsjechie heb genomen nadat ik de trein heb gemist op vrijdag. Het was meer dan de moeite waard. Jim ontzettend bedankt voor de steengoede organisatie, de tent en alle verrassingen onderweg. Alle deelnemers ontzettend bedankt voor alle gezelligheid en steun bij de regenbuien eergisteren :wink:

Het filmpje volgt nog. :wink:
Het is nog niet voorbij, althans voor mij en de 2e groep.
We zitten weer in Zakouti, waar internet mogelijk is. Onze tentjes staan wel, maar niet in het zicht van de webcam.
Er is in de tweede week al heel veel gebeurd, o.a. 1 van ons die meteen al de eerste dag na 15km de rivier de Moldau inreed.
Morgen hebben we een rustdag, dan meer berichten.

jim
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Fietsen, Uitrusten en Kamperen. De eerste foto's staan online:

http://picasaweb.google.com/2009tsjechie

Jim het was weer een heerlijke week. Weer helemaal opgeladen om de kantoorjungle in te gaan. Heel veel plezier nog de komende dagen !!

Wouter

P.S. Jim heb je die champagnefles nog teruggevonden ?? Bij ons is ( op een kleine salto van An na ) iedereen veilig en droog in Praag aangekomen.
Annetje schreef:An die nu effe lekker lang gaat douchen :D
En, was de douche lekker warm An?
Na 2 keer een koude douche en een keer helemaal geen douche (omdat de camping ineens niet meer bestond :cry: ), heb ik heerlijk genoten van een lange en warme douche toen ik thuis kwam!

Verder heb ik erg genoten van deze buitenlandtocht + helemaal niet afgezien (want pas om 8 uur op de camping aankomen + in het donker koken is heel normaal toch? :lol:)
Ik voel me nu weer helemaal topfit! Het lukte me vandaag op het werk nog niet helemaal om in het ritme te komen :?

Jim, bedankt + nog veel plezier met je nieuwe groep! (Ben wel benieuwd hoe de Moldau reddingsactie is verlopen. Waar je zo dicht langs het water fietste was de kant toch aardig hoog :roll:. Hopelijk fietst het slachtoffer weer vrolijk mee...)

Groetjes Karlijne
Zo te lezen en te zien hadden jullie nog een mooie zonnige dag in Praag!
Wij kwamen zondag aan in een regenachtig Nederland.... Maar... ook bij mij thuis wachtte de warme douche, zonder dat ik moest zoeken naar munten van 10, 20 of 5 Kronen 8) Heerlijk!

Ook ik heb genoten :D
Jim en alle reisgenoten: bedankt voor de superleuke week!

Mandy
Nou, de douche was heerlijk!

Moet wel weer zwaar wennen aan het "binnenleventje"...

Van 50 cm matje naar een bed van 1m60...
Van krakende expedmatjes en snurkende Roalds naar de auto 's in de straat...
Van 2m^2 tent naar een appartementje van 45m^2...
Van heerlijk buiten fietsen naar overvolle piekuurtreinen...
Van 19 kleurrijke Nederlanders naar de collega 's op de bank...

Zucht, ik heb heimwee geloof ik... :?
Karlijne schreef:
Na 2 keer een koude douche en een keer helemaal geen douche (omdat de camping ineens niet meer bestond :cry: ), heb ik heerlijk genoten van een lange en warme douche toen ik thuis kwam!

Groetjes Karlijne
Ik ben van plan deze route binnenkort ook te fietsen, daarom ben ik erg benieuwd welke camping ineens niet meer bestaat.