Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hemelvaartstocht 2008 - Forum Wereldfietser

Hemelvaartstocht 2008

Hallo, er was nog geen topic volgens mij voor de hemelvaarttocht.

Wie o wie gaan er nog meer al op 30 april naar Weert, camping Wega?
Roald schreef:Hallo, er was nog geen topic volgens mij voor de hemelvaarttocht.

Wie o wie gaan er nog meer al op 30 april naar Weert, camping Wega?
Yep!

Ik was van plan om links of rechtsom alvast naar Weert te fietsen. Dus als je nog een mooie route weet langs pitoreske koninginnedag braderietjes?

Gegroet Harm Jan

Nou ik ga zelf alvast een lus door belgie rijden dus dat gaat aan mij voorbij die braderietjes. :)
Hoi,
Ik ben er speciaal voor teruggekomen uit Australie dus ...
Count me in !!!
Groetjes
plok schreef:
Roald schreef:Hallo, er was nog geen topic volgens mij voor de hemelvaarttocht.

Wie o wie gaan er nog meer al op 30 april naar Weert, camping Wega?
Yep!

Ik was van plan om links of rechtsom alvast naar Weert te fietsen. Dus als je nog een mooie route weet langs pitoreske koninginnedag braderietjes?

Gegroet Harm Jan
LF7a - gaat door Den Bosch en door naar Limburg. Mooie route en lekker makkelijk fietsen met alle bordjes.

Hoi Roald,

Volgens mij zijn wij de enige 2 op de camping ?
Zouden alle anderen thuis blijven, nee toch ?!?

Ik ben er in ieder geval, tot woensdag !

Hey Lars!!,

Welcome back :)

Nou dat zal wel afkicken worden voor jouw na al de prachtige landschap-kampeerplekjes in OZ.

Ik heb nog een paar pb-tjes gehad, dus er zal nog wel meer aanwaaien op de camping. :)

Hoi,
Ik ben ook benieuwd hoe het wordt, want ik heb de route deze keer niet uitgezet. Werllicht dat ik mijn groep wel "om de tuin" leidt, maar de campings zijn vastgelegd.
Uitgebreide info is alleen beschikbaar voor de deelnemersen wordt verstrekt door Anita.
Groet,
Leon

Ik ben van plan om van af Sittart terug te fietsen naar Den Haag. Als iemand ook die kant opgaat je bent welkom.

Mario

Hoi allemaal,

Ik ben ook van de partij maar kom pas donderdagochtend dus sta niet met jullie op de camping in Weert (misschien zijn jullie dan toch maar met zijn 2tjes??? :roll: )

Tot donderdag! :wink:

Karlijne

Hallo,

Wij staan woensdagavond ook op camping Wega.
We hebben wel even gereserveerd, dit lukte na wat 'zeuren' door te vermelden dat we op de fiets komen en een kleine tent hebben. Want de camping is vol, met name voor auto's is geen parkeerplaats meer. Fietsers met kleine tent passen kennelijk nog wel.

Groeten, Wouter en Annie

Hmm, hoe bedoel je dat?

Is de camping vol? Of doen ze niet aan reserveren?

mario schreef:Ik ben van plan om van af Sittart terug te fietsen naar Den Haag. Als iemand ook die kant opgaat je bent welkom.

Mario

Als het weer goed is en ik niet al te afgemat ben, rij ik ook door naar huis, maar mijn route ligt misschien te zuidelijk voor jouw? Stuk langs kanaal en dan richting Achel/Bergeijk/Bladel

Ik zie dit op hun website staan:

"Het Hemelvaart- en Pinksterweekend kan alleen als arrangement per kampeerplaats worden gereserveerd."

Maar wat dat nu precies betekent?

Wat het weer betreft zit het wel goed!

Anneke
hallo,heb maar even met de campingbaas van wega gebeld ,maar voor trekkers is er nog wel plek,jezelf even aanmelden morgenavond(hoop niet dat er ineens 40 man komen anders wordt het alsnog peniebel :lol: :lol: )tot morgenavond ,rene.
rene 57 schreef:hallo,heb maar even met de campingbaas van wega gebeld ,maar voor trekkers is er nog wel plek,jezelf even aanmelden morgenavond(hoop niet dat er ineens 40 man komen anders wordt het alsnog peniebel :lol: :lol: )tot morgenavond ,rene.
Natuurcampings worden soms al zenuwachtig als de kampeerders elkaar kunnen zien. :roll: :wink:
Leon

Wij komen morgenavond ook naar Wega toe. Auto zetten we al ergens in de buurt van Sittard neer en dan peddelen naar Weert.

Tot morgenavond,

Maarten

Maarten Smit schreef:Wij komen morgenavond ook naar Wega toe. Auto zetten we al ergens in de buurt van Sittard neer en dan peddelen naar Weert.
Tot morgenavond,
Maarten
Efficient, weinig zoeken en tamelijk autovrij fietsen: zet hem in Einighausen. Fiets naar het pont in Berg aan de Maas. Dan door Stokkem en ga langs het kanaal.
Leon

Heeft of weet iemand een kaartje van het knooppuntennetwerk ten oosten van Roermond? Ik bedoel Roermond-Echt-Vlodrop ongeveer. Het staat niet op mijn netwerkkaart, niet op de LF kaarten en in Maastricht is het ook niet te koop.
Dank,
Leon

Leon schreef:Heeft of weet iemand een kaartje van het knooppuntennetwerk ten oosten van Roermond? Ik bedoel Roermond-Echt-Vlodrop ongeveer. Het staat niet op mijn netwerkkaart, niet op de LF kaarten en in Maastricht is het ook niet te koop.
Dank,
Leon
Ken je deze ook? http://planner.holland.com/fietsroutes/ ... te=default