Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets- en Wandelbeurs, 3-4 februari 2007 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fiets- en Wandelbeurs, 3-4 februari 2007

Ha Bert,
Welk programma is het juiste? Dat hierboven? Dat op de beurssite op de html-pagina's Of dat in de PDF-folder?
Ik wil graag weten hoe vaak Jim en ik mijn workshop kunnen houden: 2, 0 resp. 4 keer?
Groeten,
Leon

oh Bert
Die krant hebben wij niet. Bewaar hem even.
Groeten
Gudy

Over wandelen gesproken!

Afbeelding

Beste Gudy,
Net terug van een lange reis .....
Dit lijkt meer een advertentie van Gudy en John te worden dan informatie over de Fiets en Wandelbeurs. Valt me sowieso op dat je overal je foto´s neerzet waar dat mogelijk is, ook als het niet relevant is.
Eric Schuyt wordt nogal eens aangevallen als hij zijn flyers over zijn boeken neerlegt/hangt bij elke gelegenheid maar jij kan er ook wat van. Ik zou je willen vragen on-topic te blijven.
Jan

Laat ik nu iemand zijn die met heel veel plezier deze prachtige reisfoto's bekijk... Wat mij betreft blijf je met mooie foto's strooien Gudy!

Groeten,
Sandra
(die de reactie van explorer dus eigenlijk niet helemaal begrijpt)

explorer schreef:Beste Gudy,
Net terug van een lange reis .....
Dit lijkt meer een advertentie van Gudy en John te worden dan informatie over de Fiets en Wandelbeurs. Valt me sowieso op dat je overal je foto´s neerzet waar dat mogelijk is, ook als het niet relevant is.
configureer je browser om geen plaatjes te laden op het wereldfietser.nl domein en je hebt nergens last van

explorer schreef:Beste Gudy,
Net terug van een lange reis .....
Dit lijkt meer een advertentie van Gudy en John te worden dan informatie over de Fiets en Wandelbeurs. Valt me sowieso op dat je overal je foto´s neerzet waar dat mogelijk is, ook als het niet relevant is.
Eric Schuyt wordt nogal eens aangevallen als hij zijn flyers over zijn boeken neerlegt/hangt bij elke gelegenheid maar jij kan er ook wat van. Ik zou je willen vragen on-topic te blijven.
Jan
Erg hé!!!

Het is verschrikkelijk als iemand enthousiast over het gene wat ze doet.
Dit mag niet geuit worden op een site als deze, je weet maar nooit of je er iemand mee kwetst.
Laten we elk woord en ieder fotootje op de weegschaal gooien.

De meeste mensen op dit forum hebben het er het beste mee voor.
Ik ken niemand in deze gemeenschap die ook maar één euro extra verdient aan zijn aanwezigheid op dit forum.

John.

fietsjunks schreef:Is het mogelijk om je fiets een beetje veilig te parkeren daar?
Hoi Ellen,
Zat me net nog iets te bedenken.....jullie kunnen natuurlijk ook altijd jullie fietsen in onze bus "parkeren". Past makkelijk met tas en al.
Groetjes,
Marco

explorer schreef:Beste Gudy,
Valt me sowieso op dat je overal je foto´s neerzet waar dat mogelijk is, ook als het niet relevant is.
Ik vind het wel leuk die foto's zo hier en daar, het zijn én mooie foto's én kwaliteitsfoto's. Dat het niet altijd even relevant is, ach ja, dat nemen we dan maar voor lief :wink:

explorer schreef:Beste Gudy,
Net terug van een lange reis .....
Dit lijkt meer een advertentie van Gudy en John te worden dan informatie over de Fiets en Wandelbeurs. Valt me sowieso op dat je overal je foto´s neerzet waar dat mogelijk is, ook als het niet relevant is.
Eric Schuyt wordt nogal eens aangevallen als hij zijn flyers over zijn boeken neerlegt/hangt bij elke gelegenheid maar jij kan er ook wat van. Ik zou je willen vragen on-topic te blijven.
Jan
De fiets en wandelbeurs heet dit draadje, als ik besluit daar na toe te gaan (en dat ga ik a.s. zondag) dan is mijn drijfveer om daar informatie op te doen over wat ik tegen kan komen als ik op mijn fiets-ie stap en begin te trappen. Andere mensen te ontmoeten, ervaringen uitwisselen, mooie nieuwe fietsen bewonderen enz. Een van die dingen die me dus kan overkomen is wandelende vrouwen tegen te komen in lange gewaden in diverse kleuren en patronen. Want dat is dus al hier door Gudy gepost. Wat daar mis aan is kan ik niet ontdekken, de foto is hier gepost hij wordt niet te koop aangeboden en versluierende commerciële bodems kan ik er ook niet aan ontdekken. In mijn ogen is het voorlichting en dat is in dit draadje volgens mij helemaal niet on-topic. Hooguit kun je er uit concluderen hoe goed Gudy is in fotograferen en daar is niks mis mee, als je laat zien hoe goed je bent.
De beurs is gewoon handel, als er geen verkopers waren, kan ik geen fiets bij ze aanschaffen en die vrouwen onderweg dus ook niet tegen komen, zo simpel is het volgens mij. Mocht de prijs van de vekoper me niet bevallen, ga ik wel naar de buurman om te kijken hoe de zaken er daar voor staan.

"Je dient er een ander niet mee als je je kleiner voordoet dan dat je bent."

Uitspraak van Nelson Mandela, in mijn ogen een van de grootste wereldleiders die deze wereld ooit heeft gekend.

Gudy ik vindt je foto's mooi.

Dank jullie voor de reacties beste mensen.

Met een had ik een beetje moeite ;-) Advertentie voor John en Gudy vind ik een overdreven reactie. Degene die het schreef is net terug van een lange reis. Nou stap maar weer op de fiets en relax en ga vooral niet achter de computer zitten ;-)

Ik had deze discussie helemaal gemist door alle drukte.
Inderdaad ik ben enthousiast over hetgene wat ik doe. Maar ook enthousiast bezig voor de fiets en wandelbeurs zoals zoveel Wereldfietsers!
Met alle enthousiaste mensen gaan we er wat moois van maken!
Misschien is het soms niet relevant het plaatsen van de foto's, maar dat probeer ik te beperken. Soms denken mensen er anders over.
Groetjes
Gudy
(dit keer zonder foto ;-) )

Tsja, het enige nadeel dat ik eraan kan ontdekken dat er foto's gestrooid worden is dat als je onderweg bent en je zit in een primitief internetcafeetje met een gare modemverbinding, het wat langer duurt met het laden van de pagina.

Maar ja, hoe groot is de kans daarop....
zit je al in verwegistan, hoef (kun) je niet naar de beurs :wink:

Roald schreef:Tsja, het enige nadeel dat ik eraan kan ontdekken dat er foto's gestrooid worden is dat als je onderweg bent en je zit in een primitief internetcafeetje met een gare modemverbinding, het wat langer duurt met het laden van de pagina.

Maar ja, hoe groot is de kans daarop....
zit je al in verwegistan, hoef (kun) je niet naar de beurs :wink:
Opzich vind ik dit ook wel een punt waar wat aandacht aan gegeven kan worden. Het forum word denk ik ook gelezen met een trage snelheid. Dan zijn foto's wel irritant.
Daartegen over staat dat als ik in Nederland ben weer erg geniet van diezelfde foto's

Cruijf hé :D ....................

Zou het niet mogelijk zijn om een text-only-versie ernaast te zetten? Ik weet dat er scriptjes bestaan die dit automatisch kunnen doen. Natuurlijk, je kan ook de oplossing van Marten gebruiken maar in een internetcafe wil je niet alles even omzetten.
Webmasters, bestuur: is dit iets om naar te kijken want dit vind ik inderdaad wel een punt. Toendertijd toen ik in het bestuur zat was één van de punten altijd dat de website ook voor verre wereldfietsers goed bereikbaar zou moeten zijn. Dat wordt nu wel een beetje ondermijndt.
Ook een oplossing is om alleen foto's toe te laten met een maximale afmeting. Nu worden ook (te) grote foto's geresized (nu is de foto van Gudy bv 750 pixels breed terwijl de pagina maar 600 toe laat, oftewel: de foto is te breed en wordt verkleint in het scherm maar de hoeveelheid data gaat wel over de lijn. De foto is nu 127 kb terwijl dit makkelijk de helft zou kunnen zijn).
Met een hele grote hoeveelheid foto's wordt het soms moeilijk de pagina's goed te bekijken. Maar goed, ik gooi ook nog wel eens wat foto's op de site dus ik ben net zo goed "schuldig" :lol:

(ok, dit is zeker off-topic!)

En om alle anti-foto-kijkers de kast op te jagen.... :lol:

(sorry, kon het niet laten..... 8) )
Afbeelding

Ik hoop dat de beurs ondanks deze discussie vooral gezellig wordt!
Afbeelding
Leon :D

Is het niet echt iets voor wereldfietsers om zijwegen in te slaan en grenzen te verleggen en vooral gezamenlijk onze grote hobby delen?

Persoonlijk ben ik niet zo handig met computers (misschien de buurman van John wel?). Ik weet niet eens hoe ik een foto op het forum kan plaatsen. Enne was daar niet pas een foto-gedeelte voor geopend.

Gudy ik kom je foto's wel even bekijken en tot Chinees!


Rutger
www.rutgersreizen.nl

Hoi Rutger
Dank je. Ik zal je helpen.

Afbeelding

Van je site. Sorry hoor Jan ;-)

Hoi Rutger,

We gaan een "help-rutger-plaatjes-op-het-web-zetten" actie opzetten :lol:

In principe is het vrij simpel.
Stap 1:
Zet een plaatje ergens op een website (dat kan niet op de site van de wf).
In jou geval staan er al plaatjes op je eigen site.

Stap 2:
Zoek de link op. Als je de link niet weet doe dan het volgende.
Ga met je muis op het plaatje staan, rechter muisknop intoetsen en het adres (URL) selecteren en copieren.

Stap 3:
Zet het adres tussen twee waardes, te weten Afbeelding.
Je krijgt dan zoiets als dit.
Afbeelding

Let er goed op dat er geen spaties in komen te zitten. Dat heb ik nu wel gedaan omdat je anders het plaatje ziet en niet de tekst.

Nou, kom nu maar op met je foto's......
(hoe heb je overigens je website dan gemaakt??)

Marco Meijerink schreef:Hoi Rutger,

We gaan een "help-rutger-plaatjes-op-het-web-zetten" actie opzetten :lol:

In principe is het vrij simpel.
Stap 1:
Zet een plaatje ergens op een website (dat kan niet op de site van de wf).
In jou geval staan er al plaatjes op je eigen site.
stap 1.5: kijk of het bestandsformaat een beetje christelijk is, zoniet dan maak je een kleinere kopie (met aangepaste naam) parkeer je die ook op je site, en maak je de link naar het kleinere bestand

Stap 2:
Zoek de link op. Als je de link niet weet doe dan het volgende.
Ga met je muis op het plaatje staan, rechter muisknop intoetsen en het adres (URL) selecteren en copieren.

Stap 3:
Zet het adres
tussen twee waardes, te weten Afbeelding.
Je krijgt dan zoiets als dit.
Afbeelding

Let er goed op dat er geen spaties in komen te zitten. Dat heb ik nu wel gedaan omdat je anders het plaatje ziet en niet de tekst.

Nou, kom nu maar op met je foto's......

Toch nog een poging een beetje terug te keren naar het oorspronkelijke topic. Ik ga zaterdag naar de fiets- en wandelbeurs toe op de fiets. Ik kom uit Culemborg, moet even in Utrecht een foto-boekje ophalen en dan ga ik richting Amsterdam. Op zondag sta ik zelf bij de stand om fietsers te informeren en fiets dan ook met bepakte fiets. De zaterdag gebruik ik om zelf over de berus te struinen en workshops te volgen.

Wie heeft er zin om een stuk mee te fietsen. Ik probeer rond een uur of negen in het centrum van Utrecht te zijn voor dat fotoboekje.

Groetjes,

Richard

Nog even over de foto's: Ik vind de foto's hartstikke mooi.
Het kan wel off-topic zijn, maar ik vind foto's erg mooi op een website. Ze zeggen soms meer dan een heel verslag. Iemand die als hobby schrijven heeft verbieden ze toch ook niet hier een verslag neer te zetten?
Als iets je inspireerd, en je vind het mooi, deel het met anderen, zodat deze erook van kunnen genieten.

Anouk